Brudklänningar och skor 2013
Tänkte vi kunde samla både inspirations bilder och bilder på våra egna klänningar och skor till den stora dagen. Då jag skriver från min iPad nu kan Janne lägga upp några bilder men ska försöka då upp lite imorgon :)
Tänkte vi kunde samla både inspirations bilder och bilder på våra egna klänningar och skor till den stora dagen. Då jag skriver från min iPad nu kan Janne lägga upp några bilder men ska försöka då upp lite imorgon :)
Tack för ditt svar! Kul att höra att du är så nöjd! Jag har fastnat för en på deras hemsida och det är inte alls säkert att det är samma - jag ser ju bara din bakifrån :) men här är den i alla fall: www.davidsbridal.com/Product_All-Over-Beaded-Lace-Trumpet-Gown-T9612_Bridal-Gowns-Shop-By-Trend-Lacy-Looks Hehe, jag har bara tagit för givet att jag kunde beställa från hemsidan men bra att du uppmärksammar mig på att det kan vara lite krångel. Superfin är du i alla fall och du har verkligen hittat stilen på allt! Superfint!!
Den här klänningen har jag köpt och jag längtar efter att bära den den 6 juli 2013. Det är en Alfred Angelo.
nu var jag och skulle hämta min klänning i fredags och vad händer? Jo dom hade mätt fel och mätt höfter istället för midja så istället för 61 så hade dom skrivit 80 cm?! första bakslaget gjort.
Men nu ska dom beställa en ny med express annars står dom för kostnaden att sy in. Ja jag kan väl inte annat än säga att jag hoppas att allt hinns med i tid nu. Men så vacker var den i alla fall.
Den har blev det till slut for mig. Det kanns sa fantastiskt skont att antligen ha bestallt den efter sa mycket letande...
Hade lovat mig sjalv att inte titta mer (med radsla for att angra mig) men svart att lata bli:)
Vilka vackra klanningar ni har hittat!!! Grattis till er alla!
Snygga klänningar i tråden !
Den här lite annorlunda klänningen har jag precis beställt...... Väntar med spänning.
Jag ska ju köpa ny klänning, då min gamla blev avklippt av sömmerskan och känns inte som min längre
Så här ser den ut:
Får du någon komensation för att hon förstörde din klänning?
De kan ju inte göra så och sedan strunta i det så att säga. Det är ju inte säkert att man har råd eller tid att skaffas sig en ny klänning.