• Ekna

Brudklänningar och skor 2013

Tänkte vi kunde samla både inspirations bilder och bilder på våra egna klänningar och skor till den stora dagen. Då jag skriver från min iPad nu kan Janne lägga upp några bilder men ska försöka då upp lite imorgon :)

• Svar på tråden Brudklänningar och skor 2013
  • 2barnsmor

Dammar liv i den här gamla tråden!
    Jag har ju den stora dagen tillsammans med min blivande make om mindre än två månader så nu börjar det bli spännande... Största förändringen sen jag var här sist är att det hann bli en bebis också så är hemma med vår1 månad gamla bebis och försöker planera bröllop parallellt. Plus att vi dessutom har två gangsters sen tidigare så man är ju inte sysslolös direkt!

Menmen, läget känns ändå under kontroll, ska snart beställa hem både klänning och skor som är utvalt sedan ett tag tillbaka så det här blir kanon :D 

• Pagnie

Så tjejer nu har min klänning äntligen hittat hem. Vet att det var någon i denna tråden som ville se den så nu äntligen ska ni få göra det tänkte jag :D

• confuzed86

denna klänning har jag beställt från kina och väntar ivrigt på att få den levererad!

här är skorna:

brudbukett slinker med ;)

• sofialindkvist

Min klänning kom idag! Den var dock för lång och för stor, så den måste sys in innan den sitter bra :)

• 2barnsmor

Åh vilka vackra klänningar!
    Jag har precis beställt min och bara hoppas på att den ska komma snaaart.
    Samtidigt vill jag inte att tiden ska gå för fort eftersom allt inte är fixat :) 

• sommaren13
    sommaren13 skrev 2013-01-31 06:01:56 följande:
    Jag ska ju köpa ny klänning, då min gamla blev avklippt av sömmerskan och känns inte som min längre

Så här ser den ut:

Jag säljer den här klänningen fast med vita broderier istället för grå-silver som det är på bilden. Finns under säljes.
  • Nivi och Jesper
    rosadröm skrev 2012-10-21 09:18:50 följande:
    Vad fina era klänningar är GladSolig

Känner också för att dela med mig av vad jag kommer ha på mitt bröllop. I veckan fick jag mina skor från Brandos och gick runt i stan och hittade en matchande väska på höstrean Skrattande

Vad tycks?

Klänningen beställde jag för ngn månaden sedan och väntar ivrigt, den kommer vara i ivory. Har ingen bild på mig i klänningen men så här ser den ut.

VILKA URSNYGGA SKOR!!
  • stormhelen

Sedan jag la upp bilder här för många månader sedan, så har jag hunit ändra mig nästan helt och hållet. (Bara klänningen som är den samma).

Gifter mig om 2½ månad.

Så detta ska jag nu ha på mig på den stora dagen.

• HannaP

Den här klänningen har jag köpt, den kommer hem till butiken om ca 1 månad. 28 september är det dags att bära den!

De vita skorna är tänkt till själva vigseln, lila ballerina blir mina festskor!

Svar på tråden Brudklänningar och skor 2013