Brudklänningar och skor 2013
Tänkte vi kunde samla både inspirations bilder och bilder på våra egna klänningar och skor till den stora dagen. Då jag skriver från min iPad nu kan Janne lägga upp några bilder men ska försöka då upp lite imorgon :)
Tänkte vi kunde samla både inspirations bilder och bilder på våra egna klänningar och skor till den stora dagen. Då jag skriver från min iPad nu kan Janne lägga upp några bilder men ska försöka då upp lite imorgon :)
Dammar liv i den här gamla tråden!
Jag har ju den stora dagen tillsammans med min blivande make om mindre än två månader så nu börjar det bli spännande... Största förändringen sen jag var här sist är att det hann bli en bebis också så är hemma med vår1 månad gamla bebis och försöker planera bröllop parallellt. Plus att vi dessutom har två gangsters sen tidigare så man är ju inte sysslolös direkt!
Menmen, läget känns ändå under kontroll, ska snart beställa hem både klänning och skor som är utvalt sedan ett tag tillbaka så det här blir kanon :D
Så tjejer nu har min klänning äntligen hittat hem. Vet att det var någon i denna tråden som ville se den så nu äntligen ska ni få göra det tänkte jag :D
denna klänning har jag beställt från kina och väntar ivrigt på att få den levererad!
Min klänning kom idag! Den var dock för lång och för stor, så den måste sys in innan den sitter bra :)
Åh vilka vackra klänningar!
Jag har precis beställt min och bara hoppas på att den ska komma snaaart.
Samtidigt vill jag inte att tiden ska gå för fort eftersom allt inte är fixat :)
Då jag starde trågen tänkte jag lägga upp någon bild men får inte rätt på det. Men ni kan alltid kolla in på min blogg www.urenbrudssynvinkel.bloggplatsen.se
Det sista inlägget där ser man iaf min klänning jag hade på bröllopet
Fotana på det sista inlägget på blogget är det www.scottvance.se som tagit och jag kan varmt rekomendera han
Sedan jag la upp bilder här för många månader sedan, så har jag hunit ändra mig nästan helt och hållet. (Bara klänningen som är den samma).
Gifter mig om 2½ månad.
Så detta ska jag nu ha på mig på den stora dagen.