• Ekna

Brudklänningar och skor 2013

Tänkte vi kunde samla både inspirations bilder och bilder på våra egna klänningar och skor till den stora dagen. Då jag skriver från min iPad nu kan Janne lägga upp några bilder men ska försöka då upp lite imorgon :)

• Svar på tråden Brudklänningar och skor 2013
  • MrsM

Vill bara säga att om man bor i Sydsverige så finns en underbar bröllopsbutik i Köpenhamn vintagebride.dk/ som har Jenny Packham (och andra underbara designers)

• AnnaIda

Du kanske redan har skrivit det men... vart hittade du dessa skor? Jag bara älskar dem! Vi ska ha just lila som färgtema :)

Oslomyran skrev 2012-08-31 15:38:12 följande:
    Här är skorna jag ska ha

• PiaB

Såhär blev min outfit tillslut Har nog ändrat mig 300 gånger från orange klänning till lila till att nu känna att det är självklart att jag ska ha en vit. Vilka fantastiska skor och klänningar ni alla ska ha. Underbar tråd
  • Pagnie
    PiaB skrev 2013-01-22 14:57:56 följande:

Såhär blev min outfit tillslut Har nog ändrat mig 300 gånger från orange klänning till lila till att nu känna att det är självklart att jag ska ha en vit. Vilka fantastiska skor och klänningar ni alla ska ha. Underbar tråd
    jättefin klänning och verkligen underbara skor. Men jag måste fråga, eftersom du har en del blingbling på klänningen så blir inte det där halsbandet för mycket tillsammans då?
  • PiaB
    Pagnie skrev 2013-01-22 15:18:37 följande:
    jättefin klänning och verkligen underbara skor. Men jag måste fråga, eftersom du har en del blingbling på klänningen så blir inte det där halsbandet för mycket tillsammans då?
    Tack för din åsikt! Nej det tycker jag inte. Halsbandet glittrar inte så mycket utan är mest silverfärgat och det blir ett mellanrum mellan halsbandet och klänningen. Annars är jag av åsikten att det inte kan glittra för mycket
  • Pagnie
    PiaB skrev 2013-01-22 15:23:55 följande:
    Tack för din åsikt! Nej det tycker jag inte. Halsbandet glittrar inte så mycket utan är mest silverfärgat och det blir ett mellanrum mellan halsbandet och klänningen. Annars är jag av åsikten att det inte kan glittra för mycket
    okej. Ja men då är det ju all good. trodde det glittrade lika mycket som allt annat. :D
    Men då blir nog det där jättefint. Du kommer bli en fantastiskt vacker brud.
  • Fial8

Hannis23, var hittade du de fina skorna? :)

• Hannis23

Heppo.se, men de finns på fler nätbutiker också såklart. :) Märket heter Lola Ramona! :)

• Fial8
    Hannis23 skrev 2013-01-23 21:08:45 följande:
    Heppo.se, men de finns på fler nätbutiker också såklart. :) Märket heter Lola Ramona! :)
    Tack!
  • miamibeat

Klänning från David's Bridal, skor från Enzo Angiolini (ska ha utevigsel på gräsmatta, så knepigt med klackar), hårkam från Etsy och brudnäbbsklänning från Cubus.
Svar på tråden Brudklänningar och skor 2013