• Ekna

Brudklänningar och skor 2013

Tänkte vi kunde samla både inspirations bilder och bilder på våra egna klänningar och skor till den stora dagen. Då jag skriver från min iPad nu kan Janne lägga upp några bilder men ska försöka då upp lite imorgon :)

• Svar på tråden Brudklänningar och skor 2013
  • Fröken Finemang
    rosadröm skrev 2012-10-21 09:18:50 följande:
    Klänningen beställde jag för ngn månaden sedan och väntar ivrigt, den kommer vara i ivory. Har ingen bild på mig i klänningen men så här ser den ut.

alltså den här klänningen Rosadröm är ju så fin att jag dör..
  • rosadröm

Tack så mkt :) Skorna är från brandos.se och väskan hittade jag på rea hos Rizzo

stormhelen skrev 2012-12-07 20:15:47 följande:

Skorna är super snygga, Me like! Vart har du hittat dom och väskan? Är sååååååååååååå snygga.

De ser ut att passa bra till klännigen också som även den är jätte fin.

=)

• Tilda93
    Tilda93 skrev 2012-12-07 21:49:42 följande:

Har lagt upp en bild på min brudklänning innan men här kommer en bättre. med skorna , korsetten och slöjan :D
    ska man ha en röd bolero eller en vit till??
    Och ska man ha en Röd underkjol? :D
    Min bild kom inte med tydligen..
    Men här är den :)

Och så kommer en bild på fina väskan som jag fick låna av min blivandes faster (blir det svärfaster?) :D

• stormhelen

Här är min klänning och mina skor jag ska ha på daagen med stort D. (Eller var det B kanske? Flört).

Skorna....

Klänningen....

• anna094

Mycket inspirerande tråd! Och vad roligt att få läsa att det är fler som letar annorlunda skor och ratar de vita typiska bröllopsskorna. Jag är en sko-väsk-accessoar-tjej och vill framhäva detta istället för klänningen och buketten under vårt bröllop. Så en enklare kortare klänning, med fräsiga skor, matchande clutch och fascinator av något slag. Så nu ska jag bara hitta allt detta...

• Brudivinter2012

Stormhelen - Åhh, din klänning är superfin och den sitter verkligen jättebra.

Svar på tråden Brudklänningar och skor 2013