• Ekna

Brudklänningar och skor 2013

Tänkte vi kunde samla både inspirations bilder och bilder på våra egna klänningar och skor till den stora dagen. Då jag skriver från min iPad nu kan Janne lägga upp några bilder men ska försöka då upp lite imorgon :)

• Svar på tråden Brudklänningar och skor 2013
  • CoG
    Pagnie skrev 2012-10-20 12:43:55 följande:
    Tack så mycket. Jag tror att den blir bra faktiskt :P men det är så tråkigt att inte ha någon anledning att gå och testa fler.
    ja....jo, det är klart....
  • rosadröm

Vad fina era klänningar är GladSolig

Känner också för att dela med mig av vad jag kommer ha på mitt bröllop. I veckan fick jag mina skor från Brandos och gick runt i stan och hittade en matchande väska på höstrean Skrattande

Vad tycks?

Klänningen beställde jag för ngn månaden sedan och väntar ivrigt, den kommer vara i ivory. Har ingen bild på mig i klänningen men så här ser den ut.

• CoG

Väldigt snygga skor!

Blir spännande att se klänningen då den kommer :)

rosadröm skrev 2012-10-21 09:18:50 följande:

Känner också för att dela med mig av vad jag kommer ha på mitt bröllop. I veckan fick jag mina skor från Brandos och gick runt i stan och hittade en matchande väska på höstrean Skrattande

Vad tycks?

Klänningen beställde jag för ngn månaden sedan och väntar ivrigt, den kommer vara i ivory. Har ingen bild på mig i klänningen men så här ser den ut.

• L och J

Vad tycks?

Jättefint! snygga skor, snygg klänning! tumme upp!
  • Kaffegrus

Wow, rosadröm! Sjukt läckert allt ihop. Så himla stilig klänning!

Pagnie: Haha, jag känner verkligen igen ditt resonemang om att det är bittersött att ha hittat rätt klänning. Jag hittade min allt för tidigt, men har bestämt mig att hålla det hemligt. Vill ju att jag och min brudtärna ska ut och prova till sammans Flört 

Jag kanske får lägga upp mig i min klänning här snart också. Jag har bara inte fått tagit någon bild än. Hittade den på blocket bara dagar efter att bröllopet var bestämt. Den satt som ett skott och då var det ingen tvivel. 

• Pagnie
    Kaffegrus skrev 2012-10-21 20:11:11 följande:
    Wow, rosadröm! Sjukt läckert allt ihop. Så himla stilig klänning!

Pagnie: Haha, jag känner verkligen igen ditt resonemang om att det är bittersött att ha hittat rätt klänning. Jag hittade min allt för tidigt, men har bestämt mig att hålla det hemligt. Vill ju att jag och min brudtärna ska ut och prova till sammans Flört 

Jag kanske får lägga upp mig i min klänning här snart också. Jag har bara inte fått tagit någon bild än. Hittade den på blocket bara dagar efter att bröllopet var bestämt. Den satt som ett skott och då var det ingen tvivel. 
    åh var härligt det är ju så det ska vara. ja jag visste ju vilken slags klänning jag ville ha men inte exakt vilken. men när jag väl hittade den så fanns det bara den. så bara att gilla läget då. haha.
    Men ja jag hade också velat testa massa massa med mina tärnor men nu blev det så här. skönt att ha det fixat på ett sätt också. Hur som så blir det nog bra. Men man kanske borde ha två ändå ;) haha
  • L och J
    Pagnie skrev 2012-10-21 20:25:28 följande:
    Har du fått din klänning ???
  • Pagnie
    L och J skrev 2012-12-07 14:56:15 följande:
    Har du fått din klänning ???
    nej än har den inte kommit. tror inte den kommer komma än på ett tag heller tyvärr. :( kunde ju ta upp till 5 månader så har jag tur kanske den kommer i mars. :(
    Vill ju ha den nuuuu. helt igår.
  • stormhelen

Vad tycks?

Skorna är super snygga, Me like! Vart har du hittat dom och väskan? Är sååååååååååååå snygga.

De ser ut att passa bra till klännigen också som även den är jätte fin.

=)

Svar på tråden Brudklänningar och skor 2013