• Ekna

Brudklänningar och skor 2013

Tänkte vi kunde samla både inspirations bilder och bilder på våra egna klänningar och skor till den stora dagen. Då jag skriver från min iPad nu kan Janne lägga upp några bilder men ska försöka då upp lite imorgon :)

• Svar på tråden Brudklänningar och skor 2013
  • johbeh
    Alyllyra skrev 2012-09-20 10:10:04 följande:
    johbeh: Supersöta skor! De ser sköna ut. Funderar på att köpa ett par själv. Jag tror inte de känns höstiga i juni, det handlar ju om vad man matchar dem med, typ. hudfärgade strumbyxor jämfört med tjocka ullstrumpor... Bar du matchar dem "somrigt" tror jag att de kan bli jättebra!
    Ja, jag föll för dem och det känns som de kan användas efter också!! Dessutom ville jag ha färg på skorna :)
  • johbeh
    Makeupmyday skrev 2012-09-20 09:26:53 följande:
    Denna är jag lite förtjust i, vi har grönt och vitt som temafärger så den skulle passa bra.

Jättefin! Härligt med allt det gröna...
  • Miss M

Här är mina skor. Beställda från en säljare på Etsy. De är lite för stora så jag hoppas en sula eller liknande kan fixa det! Tips någon?

Färgtema blir lila och grönt (typ lime/äpple).
    Ingen klänning klar... 
  • lurigmumin
    Miss M skrev 2012-09-20 17:07:56 följande:
    Här är mina skor. Beställda från en säljare på Etsy. De är lite för stora så jag hoppas en sula eller liknande kan fixa det! Tips någon?

Färgtema blir lila och grönt (typ lime/äpple).
    Ingen klänning klar... 
    Sula eller ett hälgrepp kan hjälpa beroende på vart och hur de är stora
  • Miss M
    lurigmumin skrev 2012-09-20 19:57:09 följande:
    Sula eller ett hälgrepp kan hjälpa beroende på vart och hur de är stora
    Mest på längden känns det som... Kanske hälgrepp kan funka då, tack för det tipset. Ska gå till nån skoaffär i helgen och kolla vad som finns och höra vad de säger.
  • Lakinna

Ri 2013 Den klänningen är så fantastiskt fin! Har också funderat på den men bara sett på bilder än så länge! Hade varit kul att se din på! Vad kostade den? Var hittade du den?

• rosadröm
    Krystal skrev 2012-09-20 10:34:55 följande:

Nu har mina skor kommit Så dom blir det i maj och på festen i juni
    Vad fina skor :) Ngt i den stilen vill jag ockåså ha. Vart har du beställt dem och hur hög är klacken?
  • rosadröm
    lurigmumin skrev 2012-08-30 17:41:53 följande:
    nu har jag äntligen hittat skor så nu kan jag posta här =D

Här är min klänning

Här är första paret skor

Och andra paret som jag tänkt byta med när fötterna tröttnat

Vilken fin klänning och passar dig jättebra Skrattande och älskar den lila färgen.
  • Krystal

Klacken är 8-9 cm, men dom är köpta på Tradera så jag vet inte var hon hittade dom ifrån början...tyvärr. Men dom är av märket Menbur, och det finns lite återförsäljare både på nätet och i butik har jag sett. Nypriset för ett par sådana är 800-1000 kr, men jag fick dessa för 160:-, nya och oanvända

Svar på tråden Brudklänningar och skor 2013