Brudklänningar och skor 2013
Tänkte vi kunde samla både inspirations bilder och bilder på våra egna klänningar och skor till den stora dagen. Då jag skriver från min iPad nu kan Janne lägga upp några bilder men ska försöka då upp lite imorgon :)
Tänkte vi kunde samla både inspirations bilder och bilder på våra egna klänningar och skor till den stora dagen. Då jag skriver från min iPad nu kan Janne lägga upp några bilder men ska försöka då upp lite imorgon :)
Här är mina skor. Beställda från en säljare på Etsy. De är lite för stora så jag hoppas en sula eller liknande kan fixa det! Tips någon?
Ri 2013 Den klänningen är så fantastiskt fin! Har också funderat på den men bara sett på bilder än så länge! Hade varit kul att se din på! Vad kostade den? Var hittade du den?
Klacken är 8-9 cm, men dom är köpta på Tradera så jag vet inte var hon hittade dom ifrån början...tyvärr. Men dom är av märket Menbur, och det finns lite återförsäljare både på nätet och i butik har jag sett. Nypriset för ett par sådana är 800-1000 kr, men jag fick dessa för 160:-, nya och oanvända