Brudklänningar och skor 2013
Tänkte vi kunde samla både inspirations bilder och bilder på våra egna klänningar och skor till den stora dagen. Då jag skriver från min iPad nu kan Janne lägga upp några bilder men ska försöka då upp lite imorgon :)
Tänkte vi kunde samla både inspirations bilder och bilder på våra egna klänningar och skor till den stora dagen. Då jag skriver från min iPad nu kan Janne lägga upp några bilder men ska försöka då upp lite imorgon :)
Vilda diskutioner om det hahaha! Jag vill i juli innan jag fyller år igeeeen men han vill i augusti så vi får se hur det blir med det. pratade med nån i en annan tråd om detta och skojja om att ja får väl försöka med "
-men älskling! jag ska ha pioner i buketten och dom e bäst i juli!" hehe.
ahvisst du, diamanterna kan du få om du vill? ta skiten hahaha.
roligt med resan, och jag får se om jag klarar av att vänta tills december med att beställa klänningen
har helt plötsligt gått upp i vikt, (alltid varit pinnsmal naturligt) och jag skojjar om det när vi typ e i affären.
"-ääälskling det dallrar!" han säger jag e knäpp.
ursäkta TS att jag hoggade tråden lite,
nu till ämnet. äppelgröna skor? intressant jag ska genast googla. de e killens favoritfärg så det vore nåt.
återkommer om jag hittar nåt av intresse. hur höga vill du ha?
Det finns flera trådar här på BT med tips på äppelgröna o gröna skor. Googla på typ "äppelgröna skor bröllop" så hittar ni dom. Och rainbow club färgas i alla nyanser.
hoffsennanen_tottoplex:
Sitter här o tjuvläser tråden o kom på ett par gröna skor jag sett på brando:
www.brandos.se/barund-cph/caroline-900110-green/a45321
tänkte bara tipsa...
Hittade den i en liten butik några mil från där vi bor.
Men jag har hittat den på nätet också!
http://www.anina.se/Produkt-100208-Nixa_C_866.html
nu har jag äntligen hittat skor så nu kan jag posta här =D
Här är min klänning