• Ekna

Brudklänningar och skor 2013

Tänkte vi kunde samla både inspirations bilder och bilder på våra egna klänningar och skor till den stora dagen. Då jag skriver från min iPad nu kan Janne lägga upp några bilder men ska försöka då upp lite imorgon :)

• Svar på tråden Brudklänningar och skor 2013
  • L och J
    smisa skrev 2012-08-18 16:29:06 följande:

Vilka fina klänningar! Jag har bestämt mig för att beställa denna (kina)klänning, väntar dock lite eftersom det känns för tidigt än då vi inte skall gifta oss förrän i september :)
    härlig klänning! jättefin!
  • smisa
    L och J skrev 2012-08-20 14:04:08 följande:
    härlig klänning! jättefin!
    Ja eller hur! Bara älskar den, dock väldigt rädd för att den inte alls kommer vara lika fin när man väl får hem den men det återstår att se :)

Jag tyckte om den andra klänningen du la upp väldigt mycket också! Hade dock aldrig kunnat ha en sådan modell utan att se för j*vlig ut =P 
  • daniiel
    smisa skrev 2012-08-18 16:29:06 följande:

Vilka fina klänningar! Jag har bestämt mig för att beställa denna (kina)klänning, väntar dock lite eftersom det känns för tidigt än då vi inte skall gifta oss förrän i september :)
    En till underbar Mori Lee :D www.morilee.com/bridals/bridal/1803 Mina absoluta favoriter! Superfin, kom gärna in i Kinaklänningstråden och prata med oss där :) www.brollopstorget.se/Forum-1-81/m3949530.html
  • Hoffsennanen Tottoplex

Åh jag håller på att leta efter gröna skor! Och klänning ska jag börja prova först i januari Bra tråd TS!!

• sommarvinter

Jag funderar på den här...
  • L och J

Halloj! 

Jag har mailat med DinoBridal och fått ok att dom kan sy upp denna för ynka 250 dollar!
    väntar nån månad till med att beställa, ska kolla om det inte finns nån i sverige som vågar sig på denna. lättare med kontakten och språket tänkte jag. men det blir nog dinobridal Glad
    redan fått ett nej av en sömmerska. 

här är min precious!!! Hjärta fast utan boleron!

• L och J
    Hoffsennanen Tottoplex skrev 2012-08-20 23:52:31 följande:
    Åh jag håller på att leta efter gröna skor! Och klänning ska jag börja prova först i januari Bra tråd TS!!
    hej!
    när gifter du dig? 
  • kramen
    Tilda93 skrev 2012-08-14 22:37:08 följande:
    min klänning

Min brud klänning :) en Alexia 1150 :)
    Kommer ha korsett under som passar jätte bra ihop med klänningen, en slöja som passar fint ihop i guld och ivye (stavning?), Tiara , mitt hjärt halsband osv.. :)

och den kommer även att sys upp ;)
    ( hittade den på blocket för 1600 kr så slog till på en gång och jag blev förälskad på en gång :)

mina skor :

mina skor till vigslen

och skorna till senare , lite bekvämare skor :) , fast båda två sitter som dom är gjorda för fötterna ;)

köpte dem båda på skopunkten för 249 kr för båda :)
    Varför vill du ha svarta skor ?  Jag tycker att skorna stjäl uppmärksamhet om dom är svarta å syns när du går... dock min personliga åsikt :)
Svar på tråden Brudklänningar och skor 2013