• Ekna

Brudklänningar och skor 2013

Tänkte vi kunde samla både inspirations bilder och bilder på våra egna klänningar och skor till den stora dagen. Då jag skriver från min iPad nu kan Janne lägga upp några bilder men ska försöka då upp lite imorgon :)

• Svar på tråden Brudklänningar och skor 2013
  • MrsM
    PiaB skrev 2013-01-22 14:57:56 följande:

Först och främst ber jag om ursäkt för att inte kunna förminska bilderna....

Måste bara fråga var du har fått tag på de här underbara skorna???  
  • MrsM
    miamibeat skrev 2013-01-23 22:20:22 följande:
    Klänning från David's Bridal, skor från Enzo Angiolini (ska ha utevigsel på gräsmatta, så knepigt med klackar), hårkam från Etsy och brudnäbbsklänning från Cubus.
    Hej, det finns små gummi "stoppers" att ha på klackarna medan man är på gräs (om du nu vil ha klackar...ballerinorna är ju supersöta)

www.prettypinktoes.co.uk/Pages/cleanheels.aspx 
  • rosadröm

Klänning från David's Bridal, skor från Enzo Angiolini (ska ha utevigsel på gräsmatta, så knepigt med klackar), hårkam från Etsy och brudnäbbsklänning från Cubus.
    Vad fint allting är :)
  • Juli2013

miamibeat: Åhh vad FINT, jag älskar alla de här sakerna!! :) Jag vore jätteglad om du ville berätta om klänningen, är det något du har köpt eller inspirationsbild på något du vill köpa? :) har du i så fall köpt direkt från davidsbridal.com? Jag är supersugen på en klänning därifrån och den ser ut att vara lik din. Jättetacksam för svar på det! :)

• PiaB
    MrsM skrev 2013-01-23 22:25:54 följande:
    Skorna är från eBay där jag köpt allt annat. 280 kr och då var 100 av de kronorna frakt Älskar eBay Kan kolla om jag hittar säljaren.
  • Fröken Finemang

Brudnäbbsklänningen, har du köpt den nu? vad kostade den?
  • TeSsAn90

Mina brud skor som jag ska ha... 
    klänningen har jag ingen blid på för att min m2b inte ska få se den... han e nyfiken så kan varken ha bilder på mobilen eller i datorn... så den hänger hemma hos mamma.. :)
  • miamibeat
    rosadröm: Tack så mycket! :)

Juli2013: Tack! Klänningen är köpt, det är jag på bilden. :) Köpte den när jag var i New York förra sommaren. Tycker DB-klänningarna håller otroligt bra kvalitet med tanke på priset (min kostade 4 500 kr på rea).

Det går absolut att köpa via hemsidan, se till att ta ordentliga mått bara. Dock så är jag osäker på om de har shipping till Sverige, men har för mig att de sa att man annars kan ordna det själv med att man beställer ett FedEx-bud från någon av butikerna. Ett annat alternativ är ju att regga en amerikansk postadress via typ www.myus.com eller www.bongous.com, enkelt och smidigt.

Fröken Finemang: Klänningen från Cubus köpte jag i höstas, kan ju iofs finnas kvar om du har tur. Den är verkligen jättefin, och sjukt mycket billigare än "traditionella" näbbklänningar. Köpte den på 30% rea för 190 kr tror jag det var. :)
Svar på tråden Brudklänningar och skor 2013