• LILLSYRRAN

September brudar 2013 Här följs vi åt i planeringen!

Checkade runt lite men hittade ingen tråd för oss som gifter oss september 2013.

Då startar vi en här som vi kan följas åt med våra bröllopsplaneringar.

Här kan ni lätta era hjärtan och äventyret kan börja.

• Svar på tråden September brudar 2013 Här följs vi åt i planeringen!
  • FrökenMäkelä

Vi postade våra inbjudningar idag så imorgon borde de trilla ner i brevlådorna. Spännande och se när osa börjar trilla in.

• stormhelen

Vårt OSA går ut på tisdag, så vi får se om alla kommer att ha svarat (inget jag direkt tror eller räknar med).

Men svarsfrekvensen har varit högre än jag trodde. Det är bara 20 kvar som inte har OSA:t (av totalt 73 gäster).

Det har dimpt ner en hel del OSA de senaste 5 dagarna.

=)

• FrökenMäkelä
    stormhelen skrev 2013-04-25 07:45:56 följande:
    Vårt OSA går ut på tisdag, så vi får se om alla kommer att ha svarat (inget jag direkt tror eller räknar med). Men svarsfrekvensen har varit högre än jag trodde. Det är bara 20 kvar som inte har OSA:t (av totalt 73 gäster). Det har dimpt ner en hel del OSA de senaste 5 dagarna. =)

Härligt!
    Vi har osa den 16:e juni men då vi ordnar catering så behöver vi inte veta tidigare än så.

Men vilken jäkla tur jag fick för mig att kolla att e-mail adressen jag skapat fungerade för det gjorden den INTE!!!
    J*vlars vilken panik jag fick. Var inte att jag skrev in fel lösenord utan den sa att sådan adress existerar inte.

Men tacka någon någonstans så fick jag skapat samma adress om igen, puuuhhh. Hade varit kul och ringa runt till alla och beklaga att osa adressen blivit fel.
  • PimPim83

Vi skickade våra inbjudningar första veckan i april och har OSA 1/7, men alla utan två har redan svarat. Nu ska vi visserligen bara ha 14 gäster så det går inte att jämföra med större bröllop med många fler inbjudna. De som inte har svarat ännu är min syster och hennes man, och jag är 99,99% säker på att de kommer. Så som det ser ut nu så kommer alla inbjudna gäster på vårt bröllop. Glad

• MiaMiniMe

Vi har de me lugnt som tusan nu. Fått svar från alla så vi vet vilka som kommer och inte kommer. Va i Tyskland i helgen och handlade all dricka. Blev billigare än jag förväntat mig :) nu finns de inte så mycke att göra på ett tag. Segt! Jag älskar att planera och trixa...

• stormhelen

Idag har vi varit och beställt/ köpt min m2b:s kostym.

Den blir klar om ca 6-8 veckor. Glad

Det blev en marinblå kostym som är lite mer kroppsnära till passformen, vilket blir jätte fint då man inte blir så fyrkantig. 100% kashmir ull, vinrött innerfoder. Champagne färgad väst som är lite mönstrad. Lite mellanblå kravatt och näsduk.

Jätte fin är han. Hjärta

• FrökenMäkelä
    MiaMiniMe skrev 2013-04-28 15:36:58 följande:
    Vi har de me lugnt som tusan nu. Fått svar från alla så vi vet vilka som kommer och inte kommer. Va i Tyskland i helgen och handlade all dricka. Blev billigare än jag förväntat mig :) nu finns de inte så mycke att göra på ett tag. Segt! Jag älskar att planera och trixa...

Hur många gäster har ni? Du får jätte gärna skriva vad ni köpt och hur mycket av varje och vad slut summan blev.

Ska också till Tyskland och handla drickan men väntar tills i sommar.

• PimPim83
    stormhelen skrev 2013-04-28 16:12:48 följande:

Idag har vi varit och beställt/ köpt min m2b:s kostym.

Den blir klar om ca 6-8 veckor. Glad

Det blev en marinblå kostym som är lite mer kroppsnära till passformen, vilket blir jätte fint då man inte blir så fyrkantig. 100% kashmir ull, vinrött innerfoder. Champagne färgad väst som är lite mönstrad. Lite mellanblå kravatt och näsduk.

Jätte fin är han. Hjärta

Låter jättesnyggt! Glad
  • stormhelen
    PimPim83 skrev 2013-04-28 19:30:13 följande:
    Låter jättesnyggt! Glad
    Tack!  ^_^

Ja, det blev faktisgt riktigt bra. =)

Han kommer att vara så stilig. Har dock inte sett han med hela kostymen och allt på, det får bli lite av en överraskning exakt hur det ser ut på. (Jag har bara sett han med kavaj, skjorta, kravatt och näsduk på). Haha, så det är väll allt utan byxorna och skorna då. =P

Men jag har iaf aldrig sett han med hela "munderingen" på så att säga.

Herre gud så jag svammlar på. =P

• stormhelen

WIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIII, RINGDE MILAGRO DÄR JAG KÖPT MIN KLÄNNING, OCH DE SA ATT MIN KLÄNNING KOM IGÅR OCH KAN HÄMTAS OM JAG VILL!!!!!!!! Skrattande Skrattande Skrattande

Funderar på allvar att hämta den idag!!!

Jag vill ha den nu, jag vill se på den, och ta på den.... WIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIII

Svar på tråden September brudar 2013 Här följs vi åt i planeringen!