• LILLSYRRAN

September brudar 2013 Här följs vi åt i planeringen!

Checkade runt lite men hittade ingen tråd för oss som gifter oss september 2013.

Då startar vi en här som vi kan följas åt med våra bröllopsplaneringar.

Här kan ni lätta era hjärtan och äventyret kan börja.

• Svar på tråden September brudar 2013 Här följs vi åt i planeringen!
  • MiaMiniMe

FrökenMäkele: vi har 58 gäster varav 48 dricker alkohol. Allt gick på 6200 eller något i den stilen. Vi köpte: 7 st flak öl, 6 st flak cider. 8 bag in box vin. 3 lådor champagne med 6 flaskor i varje. 2 st bag in box vodka. 3 flaskor captain Morgan. 2 flaskor whisky. 1 passoa, 1 Malibu, 2 dooleys och lite annat. Kommer inte ihåg allt. Men vi räknade på de. Alla kan dricka 8 liter var on dom vill xD svårt att veta om man köpt tillräckligt eller vad som dricks mest av :S de får duga helt enkelt! Hellre för mycke än för lite. Nu ska vi bara köpa blannevann (läsk) och annat alkoholfritt

• MiaMiniMe

Nej förresten min sambo sa nu hela resan gick på 6500 men spriten gick på 4500!

• FrökenMäkelä
    MiaMiniMe skrev 2013-05-03 09:00:35 följande:
    FrökenMäkele: vi har 58 gäster varav 48 dricker alkohol. Allt gick på 6200 eller något i den stilen. Vi köpte: 7 st flak öl, 6 st flak cider. 8 bag in box vin. 3 lådor champagne med 6 flaskor i varje. 2 st bag in box vodka. 3 flaskor captain Morgan. 2 flaskor whisky. 1 passoa, 1 Malibu, 2 dooleys och lite annat. Kommer inte ihåg allt. Men vi räknade på de. Alla kan dricka 8 liter var on dom vill xD svårt att veta om man köpt tillräckligt eller vad som dricks mest av :S de får duga helt enkelt! Hellre för mycke än för lite. Nu ska vi bara köpa blannevann (läsk) och annat alkoholfritt
    Tack! Får också sätta mig ner med gubben där hemma och räkna på det och kolla när vi ska över och handla. Men vi kommer inte bjuda på starkare än whiskey och dooleys till kaffet, pga olika orsaker.
  • MiaMiniMe

De starka kommer till groggbordet senare på kvällen. När allt annat viktigt är avklarat xD

• FrökenMäkelä
    MiaMiniMe skrev 2013-05-03 09:44:37 följande:
    De starka kommer till groggbordet senare på kvällen. När allt annat viktigt är avklarat xD
    Vi har tyvärr på bådas sidor personer som har svårt att hantera sitt drickande och deras personlighet och beteende blir därefter så vi var rörande överrens som att inget groggbord kommer serveras. De får hålla sig till vin, öl och cider och lite starkare till kaffet.
  • MiaMiniMe

Då förstår jag! Så hade vi me gjort då

• emelieparstam

Nu har jag köpt underkläder till mig med :) blev ett par Hanky panky trosor (hudfärgade) och en wonderbra bh ( hudfärgad), tagit hem allt och provat med klänningen och blev jätte bra! Vilken bh sitter som ett smäck och man kan röra sig och dansa hur mycket man vill utan att man känner den trillar ner ;)

• stormhelen
    emelieparstam skrev 2013-05-06 17:22:39 följande:
    Nu har jag köpt underkläder till mig med :) blev ett par Hanky panky trosor (hudfärgade) och en wonderbra bh ( hudfärgad), tagit hem allt och provat med klänningen och blev jätte bra! Vilken bh sitter som ett smäck och man kan röra sig och dansa hur mycket man vill utan att man känner den trillar ner ;)

Åååå, så skönt att ha det gjort.

Jag kommer nog vänta till ca en månad fram till bröllopet innan jag köper underkläder. Troligen så kommer jag ha liknande underkläder som dig.

Köpte en wonderbra för ett par dagar sedan och den är ju helt fantastisk. Älskar den!

• emelieparstam
    stormhelen skrev 2013-05-06 21:33:13 följande:

Åååå, så skönt att ha det gjort.

Jag kommer nog vänta till ca en månad fram till bröllopet innan jag köper underkläder. Troligen så kommer jag ha liknande underkläder som dig.

Köpte en wonderbra för ett par dagar sedan och den är ju helt fantastisk. Älskar den!

Jag köpte det när jag var inne på Twilfit i malmö dem var så otroligt service menade och trevliga =)
    Så tänkte kan ändå köpa dem =)
  • stormhelen
    emelieparstam skrev 2013-05-07 08:26:38 följande:
    Jag köpte det när jag var inne på Twilfit i malmö dem var så otroligt service menade och trevliga =)
    Så tänkte kan ändå köpa dem =)

Ja, de på Twilfit brukar vara jätte duktiga.

Jätte bra butik då det finns så många olika märken att välja på.

Svar på tråden September brudar 2013 Här följs vi åt i planeringen!