thomazine skrev 2013-04-18 11:11:38 följande:
Så roligt att flera sagt att de aldrig fått så fin inbjudan innan :) Då gav mina timmar vid datorn utdelning hihi 
Vi ska åka till Skottland och bila runt en vecka några dagar efter bröllopet. I december åker vi till Thailand, så då får man det bästa av två världar
Ska ge min blivande make i morgongåva en övernattning på ett riktigt skotskt slott med fiskelektion i deras sjö 
Alltså det här med frisör... Är själv utbildad frisör, men la ner min verksamhet för två år sedan. Yrkesskadan att vara väldigt petig sitter dock i, så än så länge står jag utan frisör... Får ju skylla mig själv för att jag inte tar tag i det, men det börjar nog bli dags att boka. Speciellt efter att ha sett vad ni skriver här ovan...
Ååååå, vad härligt med Skottland. Dit har jag alltid velat åka.
Kan vara skönt att åka till Thailand också under vintern, då det är så mörkt, trisst och kallt i Sverige. Skönt att komma ner till värmen och solen då. ^_^
Jag kan tänka mig att man har lite större krav på frisör om man har det till yrket själv.
Tycker att det är super svårt det där. Jag har hela tiden varit med det klara med att ha håret helt uppsatt, men nu börjar jag vela. Det är ju fint med halvuppsatta frisyrer också. =P