SofiaMagdalena skrev 2013-04-10 12:52:54 följande:
Jag tänker absolut försöka få mig ett jobb, det ger ju bra insikt i vad man vill spetsa in sig på i framtiden. Skall söka en fristående påbyggnadskurs till hösten för att säkra upp inkomst och tid.
Annars har man ju bröllopet att tänka på :P
Känner att man kanske kan få vara lite villrådig när man är 22 och ändå kommer att ha en kandidatexamen att stå på. Känner mig ibland som den tråkigaste 22åringen i världen. Är verkligen inte intresserad av att resa asien runt med inga pengar eller jobba i alperna och festa dygnet runt.
Vad läer du Helen?
Det låter bra det. 0853182094i får hålla tummarna på att du hittar ett jobb du trivs med. =)
Man är absolut inte tråkig bara för att man inte vill resa runt asien, festa stenhår eller jobba i alperna. ;) Jag gjorde inte sådant när jag var 22. Reste gjorde jag väll men inte resta jag runt asien med ryggsäcken på ryggen och nästan inga pengar som alla andra gjorde. =)
Jag studerar samhällsplanerarprogrammet. Man blir då samhällsplanerare och det är precis som det låter , man planerar samhället. Allt ifrån bostäder till vägar och parker. etc. Dock så är det så att jag planerar, men politikerna fattar besluten.
Vad studerar du?