MiaMiniMe skrev 2013-04-07 17:23:40 följande:
Komiskt min sambo sa häromdagen att vi borde ha game of thrones låten som in eller utgångs musik xD
Haha, vad roligt! Men det är ju en sånnnnn bra låt. Väldigt pampig. 
MiaMiniMe skrev 2013-04-07 17:22:15 följande:
Är det bara jag eller slås ni också av bröllopspanik ibland?
Dessutom har jag börjat få mardrömmar om det hela xD allt från att jag är tjock som ett hus till ingen kommer till att jag går in i kyrkan utan brudklänning, smink eller håruppsättning.... Ja jisses!
Ja, jag får också bröllopspanik ibland. Är orolig att gästerna ska tycka att allt är tråkigt och dåligt och fundera på hur tänkte de här osv.
Sedan så är jag orolig (eller nojjig/ fjantig/larvig) att folk ska tycka att jag ser ut som något som katten släpat in. Att jag inte hunnit gå ner tillräckligt i vikt osv.
Men det senaste är ju snarar mitt dåliga självförtroende som spökar ibland. Försöker intala mig själv att jag ser bra ut och kommer vara jätte fin. 
Mardrömmar har jag haft sedan endast en månad in i planeringen, och de har liknat era. Ingen som kommer till bröllopet, klänningen passar inte blommorna är vissna. Lokalen har blivit dubbelbokad så vi får inte plats, sminket och håret blir helt fel, ringarna är borta, min blivande dyker inte upp osv. 
Haha...
Jag tror att de flesta har/ får de här mardrömmarna och det paranoida tänkandet någon gång under förberedelserna.
Så du är inte ensam. =)
Det hör väll till licksom.