Roosen2013 skrev 2013-04-17 22:21:49 följande:
Hej igen! Sorry att jag varit borat ett tag men nu e jag tillbax!Hur lyckades du med det, jag ringde en som min vanliga frisör tipsade om (hon jobbar inte på lördagar

) och jag måste återkomma i JUNI!!!
Sen har jag fått hem min klänning och min mamma har sätt den nu! Hon sa att den satt så fint! Blir glad

Min mamma skall desutom hjälp mig att fixa till en bolero som jag skall ha över axlarna om det blåser kalt! Så här ser den ut:
Skall ni ha något över axlarna? och vad tycker ni om denna?
Oj, i juni?! Det var väldigt sent.
Skulle det inte funka med den frisören så är det ju svårt att hinna boka en ny. Du kanske ska boka en till utifall att liksom.
ÅÅååå vad kul att du har fått hem din klänning. Jag väntar fortfarande på att min ska komma. Jobbigt! Jag har väntat i 4 månader nu på den.
Kommer den inte till början av nästa månad så får jag ringa affären och fråga hur det går, då det står att den ska komma mars-april. Tänkte ge dem månaden ut. innan jag hör av mig.
Jag tycker att boleron som var på bilden är jätte söt. Kul att din mamma ska göra den. Blir lite mer personligt liksom.
Jag kommer nog att vilja ha en bolero eller en kofta som man kan ta på sig på kvällen ifall att det blir lite kallt. Jag ska nog prova några bolero när klännigen har kommit. Jag vet inte riktigt vad som skulle passa till klänningen.
Så jag tänkte att man kanske får en bättre bild av det om man har klänningen på sig och kan prova i affären.
Tycker att det är jätte svårt det där. et måste ju bli rätt liksom. Det måste se bra ut tillsammans. =P