• LILLSYRRAN

September brudar 2013 Här följs vi åt i planeringen!

Checkade runt lite men hittade ingen tråd för oss som gifter oss september 2013.

Då startar vi en här som vi kan följas åt med våra bröllopsplaneringar.

Här kan ni lätta era hjärtan och äventyret kan börja.

• Svar på tråden September brudar 2013 Här följs vi åt i planeringen!
  • FrökenMäkelä

Nu kan jag heller inte se min egen bild. Vissa saker fungerar verkligen urdåligt ibland...

Har försökt ändra mina inställningar så nu kanske det fungerar och titta på mina bilder (de få som finns där)

• PimPim83
    FrökenMäkelä skrev 2013-04-11 10:41:09 följande:
    Nu kan jag heller inte se min egen bild. Vissa saker fungerar verkligen urdåligt ibland...

Har försökt ändra mina inställningar så nu kanske det fungerar och titta på mina bilder (de få som finns där)
    Nu kunde jag se bilden i ditt bildgalleri. Fina inbjudningar! Glad
  • stormhelen
    FrökenMäkelä skrev 2013-04-11 10:41:09 följande:

Nu kan jag också se din bild på inbjudningen.

Den är jätte fin. Härliga färger och snyggt typsnit. =)

• emelieparstam

Hej tjejer =)

I torsdags beställde vi våra vigselringar =)

Min i helt vittguld och stenar och min blivandes är vittguld och matt rödguld =)

• stormhelen

Jätte fina ringar emelieparstam!

När blir de klara?

Måste bara säga att idag är det exakt 5 månader kvar till bröllopet OCH det är min födelsedag. Skrattande

• emelieparstam
    stormhelen skrev 2013-04-14 21:37:56 följande:

Jätte fina ringar emelieparstam!

När blir de klara?

Måste bara säga att idag är det exakt 5 månader kvar till bröllopet OCH det är min födelsedag. Skrattande

ÅHH GRATTIS PÅ FÖDELSEDAGEN!! =)

Dem blir klara den 11 juni.
  • stormhelen
    emelieparstam skrev 2013-04-14 22:17:15 följande:
    ÅHH GRATTIS PÅ FÖDELSEDAGEN!! =)

Dem blir klara den 11 juni.
    Tack!  Solig
  • emelieparstam

Hej Tjejer!

Har ni funderat på vad ni ska ha för psalmer i kyrkan?

Vi sitter här hemma och funderar och funderar.. men jätte svårt...

Likadant med ingång och utgångsmusik... där är vi bara överens om ingångsmusiken men min blivande vill ha star wars till utgång.. vet inte vad jag känner för det riktigt..

• stormhelen
    emelieparstam skrev 2013-04-15 21:39:48 följande:
    Hej Tjejer!

Likadant med ingång och utgångsmusik... där är vi bara överens om ingångsmusiken men min blivande vill ha star wars till utgång.. vet inte vad jag känner för det riktigt..

Vi har inte funderat på psalmer så myckett än. Det kommer vi nog fundera mer på i sommar skulle jag tro. Ingångsmusiken blir nog den klassiska bröllopsmarsen och utgångsmusiken lutar mot game of thrones intro låt OM vi får spela den på skiva. Vet inte om det kommer låta speciellt bra på origel eller piano. Den låten kräver flera instrument för att behålla sin pampighet.

Om vi inte kan ha den så vet jag inte vad vi ska ha, för vi båda gillar den jätte mycket.

• SofiaMagdalena
    emelieparstam skrev 2013-04-15 21:39:48 följande:
    Hej Tjejer!

Hej!
    Vi resonerar så att vi vill ju att folk skall sjunga och då kan man inte välja okända psalmer om man har ett sällskap som typ bara sjungit psalmer på skolavslutningen Flört Så det blir troligtvis skolavslutnings sommarspalmerna "den blomstertid" och "i denna ljuva sommartid".

Tyvärr anser min blivande att man inte heller kan ha julpsalmer i september (jag kan absolut inte förstå varför Tungan ute ) Mina favoriter är såklart dem här superpampiga julpsalmerna. Men men...

Om prästen vill att man skall ha en såkallad vigselpsalm så finns det en fin där melodin är den blomstertid" men texten är omgjord. 
Svar på tråden September brudar 2013 Här följs vi åt i planeringen!