• LILLSYRRAN

September brudar 2013 Här följs vi åt i planeringen!

Checkade runt lite men hittade ingen tråd för oss som gifter oss september 2013.

Då startar vi en här som vi kan följas åt med våra bröllopsplaneringar.

Här kan ni lätta era hjärtan och äventyret kan börja.

• Svar på tråden September brudar 2013 Här följs vi åt i planeringen!
  • FrökenMäkelä
    inafina skrev 2013-04-03 12:06:24 följande:

Denna blev det och jag är såå nöjd!! <3
    Förstår att du är nöjd, för den var verkligen jätte snygg!
  • stormhelen

Hallelulia!

Äntligen så är frisören + sminket bokat.

Jag kunde bara preliminärboka tidigare då de inte gjort klart schemat för hösten, och den frisören som jag ville ha lämnade in sin semesteransökan 2 veckor senare än alla andra.

Men nu kunde de bekräfta att hon har tid att fixa hår + smink 14 september.

Är sååååååååååååå nöjd, fick pricis den frisören som jag ville ha.

Även om inte det ingår provsmink och provuppsättning så känner jag mig HELT trygg i hennes händer, då det är just hon som håller i kurser i både bruduppsättningar och sminkning, både för de andra frisörerna på Björn Axén och för frisörer som jobbar på andra salonger. Skrattande

Gud så skönt att kunna bocka av det från listan. Så glad!

• inafina

Hade tänkt både slöja och tiara från början, men har mer tänkt att det kanske blir bara tiara och håret lite halvt uppsatt med stora lockar som hänger ner längs med ena sidan.. Så lite löshår i för att förlänga dessa :)

• inafina

Grattis Stormhelen! Va skönt :) själv håller jag på att letar för fullt.. Men det ska nog lösa sig :)

• inafina

Kan inte ni som är klara visa hur era inbjudningskort ser ut.. Behöver inspiration.. Vad ska stå med..program räcker väl med att dom får när man anländer.. Eller?

• stormhelen

Inafina: Tack! Ja, det är skönt att ha det avklarat. Har hållt på med det i ett par månader nu.

Så här ser vår inbjudningskort + kuvert ut.Vi gjorde dem själva. Väldigt mycket pysslande men vi är iaf nöjda med resultatet. =)

• stormhelen

På exempelkortet så har jag använt våra egna namn för att inte hänga ut någon av gästerna. Kanske ser lite roligt ut att "Dan och helen bjuds in att fira bröllopet mellan Dan och Helen."  Haha. Flört

• SofiaMagdalena

Hej fina damer!

Vi har varit på ön nu över påsk och passat på att kolla lokalen och gått på allmänt vigselmöte i en av kyrkorna.
    Lokalen är fortfarande stor och stolarna fula men jag kom på att kan sy en löpare som man hänger över stolsdynan för att täcka dem så skönt.

sen har vi fått tag i en "kökschef" som skall basa över serveringspersonalen och se till att middagen flyter på som den ska. Känns också bra!

våra låtval fungerar också utmärk på orgeln och kantorn tyckte att gärna kunde låta fler spela om dem ville. Kul!

Har ni andra fått något spännande gjort under påsken? 

• PimPim83
    stormhelen skrev 2013-04-04 14:18:53 följande:

Hallelulia!

Äntligen så är frisören + sminket bokat.

Jag kunde bara preliminärboka tidigare då de inte gjort klart schemat för hösten, och den frisören som jag ville ha lämnade in sin semesteransökan 2 veckor senare än alla andra.

Men nu kunde de bekräfta att hon har tid att fixa hår + smink 14 september.

Är sååååååååååååå nöjd, fick pricis den frisören som jag ville ha.

Även om inte det ingår provsmink och provuppsättning så känner jag mig HELT trygg i hennes händer, då det är just hon som håller i kurser i både bruduppsättningar och sminkning, både för de andra frisörerna på Björn Axén och för frisörer som jobbar på andra salonger. Skrattande

Gud så skönt att kunna bocka av det från listan. Så glad!

Härligt att du fick frisören du ville ha. Skönt att kunna bocka av det från listan. Glad
Svar på tråden September brudar 2013 Här följs vi åt i planeringen!