• LILLSYRRAN

September brudar 2013 Här följs vi åt i planeringen!

Checkade runt lite men hittade ingen tråd för oss som gifter oss september 2013.

Då startar vi en här som vi kan följas åt med våra bröllopsplaneringar.

Här kan ni lätta era hjärtan och äventyret kan börja.

• Svar på tråden September brudar 2013 Här följs vi åt i planeringen!
  • PimPim83
    inafina skrev 2013-04-05 09:17:48 följande:
    Kan inte ni som är klara visa hur era inbjudningskort ser ut.. Behöver inspiration.. Vad ska stå med..program räcker väl med att dom får när man anländer.. Eller?

Här är våra inbjudningskort. Precis så enkla som vi vill ha dom. De ser gråa ut på den här bilden men är ljusare och pärlemorskimrande i verkligheten.
  • SofiaMagdalena
    PimPim83 skrev 2013-04-05 19:47:28 följande:
    SofiaMagdalena: Det låter som om ni har varit väldigt produktiva över påsken. Härligt att det känns bra! Skrattande
    Japp! Fick massor gjort, fotade allt porslin och sånt i lokalen. så man har lite koll eftersom det är så långt bort. Kände mig lite som ett kontrollfreak bara :P Men min kille och hans kompis skrattade mest och sa att det var vettigt. 
  • stormhelen

Vilka fina kort ni har tjejer! =D

Mja, jag har inte fått så mycket gjort under själva påsken. Jag har inte fått så mycket gjort förutom att frisör blivit bekräftat, köpt en cake topper och fixat bil till stora dagen.

Just nu blir det inte så mycket planernade då jag pluggar 200%   fram till 19 april, sedan går det på normal fart igen. =P  Så efter det hoppas jag komma igång med planeringen igen. Det första som ska göras då är att vi ska till skräddaren och fixa m2b:s kostym.

• PimPim83
    SofiaMagdalena skrev 2013-04-06 11:51:58 följande:
    Japp! Fick massor gjort, fotade allt porslin och sånt i lokalen. så man har lite koll eftersom det är så långt bort. Kände mig lite som ett kontrollfreak bara :P Men min kille och hans kompis skrattade mest och sa att det var vettigt. 
    Klart man ska fota i lokalen så att man lätt kan kolla hur det var! Det hade jag också gjort om jag var du. Glad
  • stormhelen
    PimPim83 skrev 2013-04-06 12:03:15 följande:
    Klart man ska fota i lokalen så att man lätt kan kolla hur det var! Det hade jag också gjort om jag var du. Glad
    Haha, det hade jag också gjort, och min m2b hade tyckt att jag är skit fjantig. Solig
  • SofiaMagdalena

Ni som har valt kyrklig vigsel. Vad skall ni ha för ingångsmusik, utgångsmusik och vilka psalmer?

Kram 

• stormhelen
    SofiaMagdalena skrev 2013-04-07 12:28:45 följande:
    Ni som har valt kyrklig vigsel. Vad skall ni ha för ingångsmusik, utgångsmusik och vilka psalmer?

Kram 

Till utgångsmusik så funderar vi på att ha musiken till game of thrones.

Om man vill lyssna på hur den låter så kan man klicka på länken nedan.

Ingångsmusiken blir nog den klassiska bröllopsmarsen sklle jag tro.

Men inget är bestämt än.

Psalmer och sådant har vi inte funderat på än. Något som inte är för långa och som inte har för mycket "gud" i sig, men som ändå är kärleksfulla.

• MiaMiniMe

Är det bara jag eller slås ni också av bröllopspanik ibland?
    Känner mig fånig, men har inte planerat eller tänkt mycket på bröllopet på senaste tiden eftersom jag inte kan göra så mycket nu.
    Sen idag helt plötsligt slogs jag av hur mycket som inte är klart och hur mycket jag inte vet vad jag ska göra med.

Kommer alla till bröllopet ( vissa som fortfarande inte ger klara besked, bla bestmannen)
    Vem f#n ska sjunga under ceremonin
    Bordsplaceringen vill sig inte
    Ska vi skapa nytt efternamn?!
    Hinner jag gå ner tillräckligt i vikt
    Vågar jag beställa klänning från JenJenHouse
    Hur mycke dricka och mat ska jag beställa
    Hur kommer festprogrammet se ut.....

Blir galen på mig själv för jag är sån jäkla kontrollfreak! Dessutom har jag börjat få mardrömmar om det hela xD allt från att jag är tjock som ett hus till ingen kommer till att jag går in i kyrkan utan brudklänning, smink eller håruppsättning.... Ja jisses!

Svar på tråden September brudar 2013 Här följs vi åt i planeringen!