• LILLSYRRAN

September brudar 2013 Här följs vi åt i planeringen!

Checkade runt lite men hittade ingen tråd för oss som gifter oss september 2013.

Då startar vi en här som vi kan följas åt med våra bröllopsplaneringar.

Här kan ni lätta era hjärtan och äventyret kan börja.

• Svar på tråden September brudar 2013 Här följs vi åt i planeringen!
  • stormhelen

Glad påsk tjejer!

Hoppas att ni alla får en fin fin påsk. Solig

• PimPim83

Tack detsamma! Här väntar vi fortfarande på bebis som var beräknad att födas igår. Jag gick visserligen över tiden en vecka med storebror så det dröjer nog några dagar till. :)

• stormhelen

Du får hålla oss uppdaterade med hur det går för dig och när din lilla skatt kommer till världen. Hoppas att hen kommer snart. Va mysigt att er familj växer.  Solig

• inafina

Hej igen!

Här går det undan. Har inte kunnat bestämma mig för vilken typ av klänning jag vill ha. Men var och prövade denna och föll så för den. Så nu hänger den i min garderob och känns såå rätt. Men kommer ändå pröva den andra jag visade också,, man vet aldrig. Vill iaf veta att jag har prövat.

Tänkte höra lite med er. Vilken röstar ni på? Denna eller den jag lade upp precis innan. Lite svårt när ni inte ser på kanske, men ni ser ju att det är två olika typer iaf :)

• FrökenMäkelä
    inafina skrev 2013-03-28 22:09:56 följande:
    Hej igen!

Här går det undan. Har inte kunnat bestämma mig för vilken typ av klänning jag vill ha. Men var och prövade denna och föll så för den. Så nu hänger den i min garderob och känns såå rätt. Men kommer ändå pröva den andra jag visade också,, man vet aldrig. Vill iaf veta att jag har prövat.

Tänkte höra lite med er. Vilken röstar ni på? Denna eller den jag lade upp precis innan. Lite svårt när ni inte ser på kanske, men ni ser ju att det är två olika typer iaf :)

Denna är är enligt min smak mycket finare. Riktigt vacker klänning!
  • stormhelen
    inafina skrev 2013-03-25 21:52:48 följande:

Jag tycker tvärt om, jag tycker bättre om denna.

MEN det skulle vara lättare att faktiskt säga vilken klänning som är rätt om man skulle se bilder på dig i dem för att gemföra. Det kan ju vara en väldigt storskillnad hur de sitter på dig gemfört med modellen på bilden. Därför är det svårt att säga vilken klänning som är rätt för dig.

Men om man bara ska gemföra klänningarna (som du bad om) så tycker jag att den här är finare än den andra. =)

• PimPim83
    inafina skrev 2013-03-28 22:09:56 följande:

När det gäller att bara bedömma klänningarna som de ser ut på modellbilderna så tycker jag nog att denna är finast. Men om det är finast på DIG är svårt att säga utan att se bilder på dig i båda klänningarna och jämföra.

Ska du köpa den från lilly.nu i så fall? Såg att den fanns bland deras rea-klänningar för 1895 kr.
  • inafina

Skämtar du!! Fan, jag som trodde jag gjorde ett kap på 2500 kr. Fast iof fick jag underkjol till och en Tiana (som inte riktigt var i min smak). Men åh, jag hade liksom försökt att ha en budget på 2000 kr för klänning. Har dessutom försökt att leta upp den på nätet, men har inte kunnat hitta.. Typiskt min otur.. Haha. Ja jag har ju klänningen i garderoben, men man kan ju alltid byta. Får väl sälja den i så fall.. Men jag tror att det blir den med lite fluffig ändå., den är väldigt fin. Lägger upp en bild sen på båda klänningarna när jag har dom på mig.

Svar på tråden September brudar 2013 Här följs vi åt i planeringen!