• LILLSYRRAN

September brudar 2013 Här följs vi åt i planeringen!

Checkade runt lite men hittade ingen tråd för oss som gifter oss september 2013.

Då startar vi en här som vi kan följas åt med våra bröllopsplaneringar.

Här kan ni lätta era hjärtan och äventyret kan börja.

• Svar på tråden September brudar 2013 Här följs vi åt i planeringen!
  • inafina

Den fanns ändå inte i min storlek så nu behöver jag inte tänka mer på det ;) På väg till Uppsala nu och pröva den enkla klassiska så får vi se vad det blir. Denna gång har jag smakråd med mig ;)

• stormhelen

Efter VÄLDIGT många om och men, så är vi äntligen stolta ägare av cake toppern som vi helst ville ha.

Den har varit krånglig att få tag på i rätt hårfärger och att den kunde skeppas till Sverige. Men nu äntligen fick jag tag i en i Ohio. Skrattande

• PimPim83

Hur gör ni andra med inbjudningarna?
    Våra inbjudningskort ligger klara i sina kuvert här hemma och sambon vill att vi ska posta dem nästa vecka. Jag var också inne på det från början, men nu börjar jag tveka. Är det för tidigt? Samidigt ska vi "bara" bjuda in 9 släktingar och 5 vänner (sammanlagt skickar vi ut 8 kort) och majoriteten av alla veta redan att det blir bröllop och vilket datum.

Hur tänker ni?

• emelieparstam
    PimPim83 skrev 2013-03-30 19:55:00 följande:
    Våra inbjudningskort ligger klara i sina kuvert här hemma och sambon vill att vi ska posta dem nästa vecka. Jag var också inne på det från början, men nu börjar jag tveka. Är det för tidigt? Samidigt ska vi "bara" bjuda in 9 släktingar och 5 vänner (sammanlagt skickar vi ut 8 kort) och majoriteten av alla veta redan att det blir bröllop och vilket datum.

Hur tänker ni?
    foralltidvi.blogspo

Våra inbjudningskort har varit ute i 2 veckor men har lite fler folk. De jag kände var varför ska dem ligga hemma när dem ligga väl kan komma ut ;)
  • stormhelen
    PimPim83 skrev 2013-03-30 19:13:37 följande:
    stormhelen: Den är jättefin! Glad
    Tack! Vi är jätte nöjda med den. Den är såååå fin. Det är roligt att den förändra sitt utsende beroende på från vilken vinkel som man tittar på den. Från en vinkel ser det ut som att de kysser varandra, en annan som att de dansar, och från ytterligare en vinkel ser det ut som att de bara håller om varandra. Tycker den är så söt. Solig

PimPim83 skrev 2013-03-30 19:55:00 följande:

Hur tänker ni?
    Våra inbjudningar har varit ute i drygt 3 veckor, så osat håller på att komma in för fulla muggar.

Vi fick ett påskkort från en av de inbjudna där de skrivit 2 vi blev väldigt glada för den fina inbjudan."

Hur ska man tolka det? Är det ett "ja" eller ska jag tolka det som det står bara - att det var en fin inbjudan?

• inafina

Oj, jag har inte ens börjat med dom.. Men man kanske ska sätta igång då? Känns som att det är så långt innan.. Att folk glömmer sen i stället :p . Tänkte nog annars vänta nån månad och ha osa till 15 juli typ. Jättesöt cake topper!! Btw

• stormhelen
    PimPim83 skrev 2013-04-01 19:27:14 följande:
    Hej tjejer. Tänkte vara berätta att det föddes en liten kille här i natt. Omtumlande att helt plötsligt vara tvåbarnsförldrar. :)

GRATTIS till er alla! Skrattande

Va härligt att er familj växer. Baby

Hoppas att ni alla fyra i familjen mår bra speciellt du och er nya lilla son.

Gick förlossningen bra?

Kramisar till er!

Svar på tråden September brudar 2013 Här följs vi åt i planeringen!