PimPim83 skrev 2013-03-30 19:13:37 följande:
stormhelen: Den är jättefin!

Tack! Vi är jätte nöjda med den. Den är såååå fin. Det är roligt att den förändra sitt utsende beroende på från vilken vinkel som man tittar på den. Från en vinkel ser det ut som att de kysser varandra, en annan som att de dansar, och från ytterligare en vinkel ser det ut som att de bara håller om varandra. Tycker den är så söt.

PimPim83 skrev 2013-03-30 19:55:00 följande:
Hur gör ni andra med inbjudningarna?
Våra inbjudningskort ligger klara i sina kuvert här hemma och sambon vill att vi ska posta dem nästa vecka. Jag var också inne på det från början, men nu börjar jag tveka. Är det för tidigt? Samidigt ska vi "bara" bjuda in 9 släktingar och 5 vänner (sammanlagt skickar vi ut 8 kort) och majoriteten av alla veta redan att det blir bröllop och vilket datum.
Hur tänker ni?
Våra inbjudningar har varit ute i drygt 3 veckor, så osat håller på att komma in för fulla muggar.
Vi fick ett påskkort från en av de inbjudna där de skrivit 2 vi blev väldigt glada för den fina inbjudan."
Hur ska man tolka det? Är det ett "ja" eller ska jag tolka det som det står bara - att det var en fin inbjudan?