FrökenMäkelä skrev 2013-05-23 09:37:03 följande:
Man skulle vilja göra så mycket redan nu men lite svårt innan man vet hur många gäster som faktiskt kommer, har 3,5vecka kvar på osa och förvånansvärt få har svarat hittills så får hoppas de respekterar osa.
Drygt hälften av alla våra gäster osa:de den sista veckan. Så ni kan nog räkna med att många börjar svara när tiden börjar gå ut. Så oroas inte över att det inte är så många som osa:t än.
Många tycker ju att det är sååååååååååååååå lång tid kvar innan osa:t går ut. Det är bara vi som är brudparet som tycker att alla borde svara bums, och tycker att det är jobbigt när många väntar in i det sista med att svara. 
Va roligt att du ska ha provuppsättning (och förhoppningsvis provsminkning) du får lägga upp en bild på hur det blev. =D
Själv så får jag ingen provuppsättning =( det får man tydligen inte på Axen. Så förhoppningsvis så fattar hon vad jag vill ha och vad jag inte tycker om.
Har sparat massor av bilder på risyrer jag gillar.
Men jag har inga bilder på sådant jag inte tycker om. Borde man spara sådan bilder så att man kan visa att "det här tycker jag inte om." ??????
Ibland kan det vara svårt att förklara.