Idag har vi varit duktiga.
Vi har bokat in ett möte med en florist. Ska dit i mitten på juni och prata mer.
Vi vann förut en gratis brudbukett, men jag har en dålig känsla i magen med den floristen. Dels så har hon ingen butik utan gör sina buketter i sitt hem (käns inte så seriöst då) och dels så bor hon ute i skärgården, vilket ju är en bit bort och krångligt att ta sig. Vilket inte är så bra då det går en halvmara samma dag som vi gifter oss, och många vägar är ju då avstängda pga det.
Floristen vi bokat in mötet på idag ligger typ bara tvärs över gatan från frissören vilket ju är super praktiskt, speciellt då maran håller på.
Då kan jag ju springa och hämta blommorna innan jag går in till frisören. Eller låta dem springa upp med dem. Det går nog att lösa. =D
Efter att vi var hos floristen passade jag på att springa in hos frisören för att fixa så att vi börjar en halvtimme tidigare än vad som var tänkt, så att jag får lite mer sväng rum att hinna till fotograferingen i tid då många vägar är avstängda. (Vill ju inte riskera att fastna i en bilkö då fotograferingen börjar). Passade då även på att boka in klipp och färg en vecka innan bröllopet hos min frisör. Så nu behöver jag inte tänka på det mer. =D