• LILLSYRRAN

September brudar 2013 Här följs vi åt i planeringen!

Checkade runt lite men hittade ingen tråd för oss som gifter oss september 2013.

Då startar vi en här som vi kan följas åt med våra bröllopsplaneringar.

Här kan ni lätta era hjärtan och äventyret kan börja.

• Svar på tråden September brudar 2013 Här följs vi åt i planeringen!
  • emelieparstam
    stormhelen skrev 2013-05-20 10:58:06 följande:

Buketten ser jätte fin ut. Blir super bra. Skönt att ha det där avklarat. =)

Ja de känns så skönt och slippa tänka på det.. Jag som tvivlar så mycket så är de bra att de är beställt för då ändrar jag ofta mig inte..

I Lördags träffade min blivande svägerska kantorn och tränade med sånger som ska vara till vigseln.. säger bara gråtkalas i kyrkan hehe. snörvlade redan när jag var med i lördags.. hehe
  • stormhelen
    emelieparstam skrev 2013-05-20 19:24:09 följande:
    Ni som ska ha tärnor, bestman, toastmaster, toastmadame? ska ni köpa något till dem och isf vad ?

Jag hade tänkt att vi skulle göra det, men min m2b tycker att det är onödigt.Så där är vi inte överrens.

Det kommer nog inte att bli något. Det är ju något som båda ska tycka är okej. =/

• emelieparstam
    stormhelen skrev 2013-05-20 19:27:53 följande:

Jag hade tänkt att vi skulle göra det, men min m2b tycker att det är onödigt.Så där är vi inte överrens.

Det kommer nog inte att bli något. Det är ju något som båda ska tycka är okej. =/

Ja jag känner likadant.. våra tärnor får klänning, hår, smink och ett hotellrum på kvällen och bestman får frack och hotellrum

Toastmaster och Toastmadame tänkte jag isf köpa något litet till. det är min bror och min blivandes syster.
  • FrökenMäkelä
    emelieparstam skrev 2013-05-20 19:24:09 följande:
    Ni som ska ha tärnor, bestman, toastmaster, toastmadame? ska ni köpa något till dem och isf vad ?

Har iofs inget av dem på vårat bröllop men väldigt nära vän som ska vara med mig under dagen har jag köpt ett Japa Mala halsband.

http://www.ceciliaflyckt.se/japa-mala-svart/132-0

• FrökenMäkelä
    emelieparstam skrev 2013-05-20 19:53:53 följande:
    Ja jag känner likadant.. våra tärnor får klänning, hår, smink och ett hotellrum på kvällen och bestman får frack och hotellrum

Tycker inte de behöver få något mer.

• emelieparstam
    FrökenMäkelä skrev 2013-05-20 20:53:26 följande:
    emelieparstam skrev 2013-05-20 19:53:53 följande:

Tycker inte de behöver få något mer.

Tack så mycket!
    Nej jag känner nog så med.. de får även tärnbuketter.
Svar på tråden September brudar 2013 Här följs vi åt i planeringen!