• LILLSYRRAN

September brudar 2013 Här följs vi åt i planeringen!

Checkade runt lite men hittade ingen tråd för oss som gifter oss september 2013.

Då startar vi en här som vi kan följas åt med våra bröllopsplaneringar.

Här kan ni lätta era hjärtan och äventyret kan börja.

• Svar på tråden September brudar 2013 Här följs vi åt i planeringen!
  • emelieparstam
    stormhelen skrev 2013-08-28 17:20:25 följande:

Suttit hela dagen med bordsplaceringskorten, och nu äntligen är jag klar. =D

Så här blev de.

Det syns inte så bra på bilden med det vita pappret är pärlemofärgat och skimmrar. (Samma papper som vi kommer att ha på våra festprogram).

otroligt vackra bordsplaceringskort =)

• stormhelen

emelieparstam och PimPim83:   Tack så mycket! =) Jag/ vi blev jätte nöjda.

Vad roligt PimPim83 att vi använt samma sorts papper. Men det är ju ett väldigt snyggt papper och känns "bröllopigt" (tycker jag iaf).  =)

Jag råkade dock köpa fel papper en gång då de blev pärlemofärgade papper, men de var transparanta. Vi tog dom papprerna och gjorde vigselprogram av dem istället. Blev riktigt bra. =)

• stormhelen

PimPim83 : Va härligt att ha den hemma i tryggt förvar. =)

Jag var på sista provningen av min klänning idag och den satt perfekt. Däremot så tar jag inte hem den förens i helgen. Jag åkte kommunalt in idag, men behöver bilen då jag ska kunna ta hem den.

• Oskarsdotter

Sofiamagdalena: Jag förösker, men det mesta måste vi göra själva. Men jag känner mig lugnare idag.Dock så jag inte bättre men har varit hemma från jobbet idag, och ska vara det imorgon också. Så förhoppningsvis försvinner det nu. Har

Har även fått som ett tyck eller "klump" längre ner i strupen, som kommer och går. Vet inte om det har med mitt fruktansvärda hostande eller om det är stressrelaterat. Får hålla koll på det.

Stormhelene: Superfina placeringskort! Skönt med klänningen! Är det du som har den i spets? Eller minns jag fel?

• stormhelen

Idag har jag gjort klart festprogrammen. Så skönt! Nu är det bara vigselprogrammen kvar. Hoppas på att bli klar med dem imorgon.

Sedan så ska allt vara klart som vi gjort själva. Skrattande Jätte skönt att inte ha något av dem kvar att göra.

Så här blev festprogrammen.

Framsidan:

Baksidan:

Så här blir festprogrammen och bordsplaceringskorten tillsammans.

Tycker ni att det ser okej ut att det är olika nyanser av rosa eller tycker ni att det ser konstigt ut?
  • stormhelen

[quote][quote-nick]Oskarsdotter skrev 2013-08-29 18:30:39 Stormhelene: Superfina placeringskort! Skönt med klänningen! Är det du som har den i spets? Eller minns jag fel?

Ursäkta att min setering blev konstig. Det har inte fungerat på 3 dagar. Helt plötsligt fungerar det inte alls oavsett vilken webläsare jag använder mig av. Foten i munnen

jo det stämmer att jag har en spetsklänning, men det har även Sofiamagdalena. ;)

• emelieparstam

äntligen är våra vigselringar klara :D

Egen gjorda av vår guldsmed i stan här i Jönköping =)

Jag tror ni ser vilken som är min men stenarna och helt i vittguld och sen min blivandes med röttguld och vittguld =)

Svar på tråden September brudar 2013 Här följs vi åt i planeringen!