• LILLSYRRAN

September brudar 2013 Här följs vi åt i planeringen!

Checkade runt lite men hittade ingen tråd för oss som gifter oss september 2013.

Då startar vi en här som vi kan följas åt med våra bröllopsplaneringar.

Här kan ni lätta era hjärtan och äventyret kan börja.

• Svar på tråden September brudar 2013 Här följs vi åt i planeringen!
  • stormhelen
    Noro skrev 2013-09-03 21:52:36 följande:
    Hoppas ni visar bilder från era bröllop sen

Det hoppas jag också på att alla i den här tråden gör. =)

Just den här tråden är ju lite axtra rolig, då vi dels gifter oss samma månad men också för att vi följts åt så länge. Då är det ju extra roligt att se slutresultatet efter all planering.

• PimPim83
    emelieparstam skrev 2013-09-03 20:57:27 följande:
    Snart är de första bröllopsparen ut på lördag =) Nu går de fort...  Önskar er alla lycka till och hoppas ni känner att ni har allt under kontroll.
    Jag tycker att det är helt sjukt att det redan är september! 10 dagar kvar för oss och det är 9 månader sedan vi bestämde datumet. Var tog de 9 månaderna vägen kan man fråga sig?! ;)
  • sensommarbrud

3 dagar kvar! Jag gifter mig på lördag och jag har världens nervösmage!

• SofiaMagdalena
    sensommarbrud skrev 2013-09-04 10:13:18 följande:
    3 dagar kvar! Jag gifter mig på lördag och jag har världens nervösmage!
    Men gud! Ska vi bilda klubb?! vaknade imorse och tänkte bara " herrejävlar nu är det bara tre dagar kvar"

Tror att det blev verkligt eftersom vi ska handla all mat idag. En spännande tur med bla 27 citroner, 78 ägg och 9 vitlökar :P

Dessutom kommer min mamma ner till oss imorgon tillsammans med tärnan och tårtbagerskan.  
  • Eriksson2013

Ja nu är det bara 3 dagar kvar... Jag har haft hög feber i två dagar nu men känner mig ganska pigg nu.. Har inte tid att vara sjuk nu. Tror stressen har tagit över lite så försöker njuta nu sista dagarna.. :)

• FrökenMäkelä

Börjar äntligen tillfriskna efter att ha fått feber i söndags. Min kropp hanterar inte feber så bra så jag brukar bli ganska dålig men nu verkar febern vara på väg ner.

Har fortfarande lite pyssel kvar att göra men det löser sig säkert. Annars är det mesta klart.

Lycka till alla de första budparen som har sin stora dag nu på lördag, hoppas ni får en alledels underbar dag!

• stormhelen

*suck* När vi gjort klart bordsplaceringen, skrivit ut festprogrammen (som har bordsplaceringen i dem), gjort bordsplaceringskorten osv då får man återbud. *suck* Tillbaka på ruta 1. Har inte tid med att sitt och göra om allt. Har nog mycket att göra ändå. Det var därför vi gjort klart allt tills innan höstterminen började. Men men.

• PimPim83
    stormhelen skrev 2013-09-04 19:46:19 följande:
    *suck* När vi gjort klart bordsplaceringen, skrivit ut festprogrammen (som har bordsplaceringen i dem), gjort bordsplaceringskorten osv då får man återbud. *suck* Tillbaka på ruta 1. Har inte tid med att sitt och göra om allt. Har nog mycket att göra ändå. Det var därför vi gjort klart allt tills innan höstterminen började. Men men.
    Nej, vad tröttsamt. Låt det bara vara är mitt råd. Gör lite mer "luft" i bordsplaceringen vid den platsen där personen som gav återbud skulle sitta. Lägg inte ner för mycket energi på detta. Det viktiga är att du och din blivande ska säga ja till varandra!
  • Lija

Två dar kvar. Spännande å nervöst. Dukning kvar och att hämta brudbuketten samt bordsblommor. Vädret ser kanon ut, hoppas det håller i sig. Vi har ju fjällklimat här så kan va väldigt växlande. Men ser lovande ut, så vi kan få fina bilder med fjäll å vatten i bakgrund. Hoppas alla ni andra brudar som gifter er på lördag får en fin dag :).

Svar på tråden September brudar 2013 Här följs vi åt i planeringen!