• LILLSYRRAN

September brudar 2013 Här följs vi åt i planeringen!

Checkade runt lite men hittade ingen tråd för oss som gifter oss september 2013.

Då startar vi en här som vi kan följas åt med våra bröllopsplaneringar.

Här kan ni lätta era hjärtan och äventyret kan börja.

• Svar på tråden September brudar 2013 Här följs vi åt i planeringen!
  • PimPim83
    Jenny ac skrev 2013-09-08 21:23:24 följande:
    Jag är gift!!!!! Vi är överväldigade på alla sätt!!!! Vilken fantastisk dag! För er som inte är gifta ännu - det är värt varje sekund av planering och fix. Lycka till resten av septemberbrudarna!
    Stort grattis!
    stormhelen skrev 2013-09-08 22:10:20 följande:

Måste bara få ventilera. JAG BLIR GALEN PÅ ALLA JÄVLA AVHOPP!!!!!!!!!! Nu har vi fått återbud IGEN. Precis när vi sitter och skriver ut ändringarna i festprogrammen (just den sidan hade vi bara hunnit och skriva ut ett tiotal stycken så det är ingen kattastrof). Men jag blir tossig...

Nu ska jag försöka att inte bry mig mer om det.

Va tråkigt. :( Vad är anledningen till avhoppen? Det är nog rätt att försöka att inte bry sig även om man självklart har rätt att bli besviken

Här börjar jag känna en förkylning komma krypande. INTE BRA! Det är ju bara 5 dagar kvar för oss. :(
  • SofiaMagdalena

Såhär såg vi ut i lördags. Strålande sol och lite blåst men det var rätt skönt eftersom det var 25grader varmt. 
    Hela dagen löpte smidigt och jag var aldrig nervös, konstigt nog!

• PimPim83
    SofiaMagdalena skrev 2013-09-09 09:43:54 följande:

Såhär såg vi ut i lördags. Strålande sol och lite blåst men det var rätt skönt eftersom det var 25grader varmt. 
    Åh vad fina ni var! Stort grattis! :)
  • FrökenMäkelä
    Eriksson2013 skrev 2013-09-08 20:57:39 följande:
    Igår var det bröllop.. Det känns helt underbar att vara gift nu.. Hela dagen var magisk!! Och underbart väder verkligen :)

Grattis! Hoppas helgerna i september håller sig fina så man slipper allt för mycket regn.
  • FrökenMäkelä
    Jenny ac skrev 2013-09-08 21:23:24 följande:
    Jag är gift!!!!! Vi är överväldigade på alla sätt!!!! Vilken fantastisk dag! För er som inte är gifta ännu - det är värt varje sekund av planering och fix. Lycka till resten av septemberbrudarna!

Grattis! Vad härligt att höra. På lördag smäller det för oss :)
  • FrökenMäkelä
    Såhär såg vi ut i lördags. Strålande sol och lite blåst men det var rätt skönt eftersom det var 25grader varmt. Hela dagen löpte smidigt och jag var aldrig nervös, konstigt nog!  

Grattis! Vad kul och få se bild på er! Känns lite verkligare med bröllopsbilder i denna tråden nu så som vi längtat. Ni är verkligen jättefina!
  • emelieparstam

Grattis och så skönt att de var fint väder, nu hoppas vi de är fint resten av helgerna i september med =)
  • stormhelen

GRATTIS!!!!!!!

Vad vacker du var på din dag och din man är tjusig han också. ;)

Din klänning är så fin och det blev ju så bra med "slöjan,"  blommorna och örhängerna.

Härligt att du aldrig blev nervös. =)

Kram på er båda och grattis åter igen!

Svar på tråden September brudar 2013 Här följs vi åt i planeringen!