• LILLSYRRAN

September brudar 2013 Här följs vi åt i planeringen!

Checkade runt lite men hittade ingen tråd för oss som gifter oss september 2013.

Då startar vi en här som vi kan följas åt med våra bröllopsplaneringar.

Här kan ni lätta era hjärtan och äventyret kan börja.

• Svar på tråden September brudar 2013 Här följs vi åt i planeringen!
  • emelieparstam

Då har mina föräldrar och bror varit här och fixat de sista inför den stora dagen den 21 sep.

Jag får inte göra något i festlokalen eller där vi ska ha middagen på fredagen.
    Jag har varit en riktigt bridezilla idag..... men ska försöka lugna ner mig.. Nu är allt klart!

Nu funderar vi bara på var vi ska vara om de skulle vara så att de regnar.. Men de löser sig nog......

Hur går det för er?

Hur hade ni det igår alla tjejer som gifte sig?

• stormhelen

emelieparstam: Skönt att ni är helt klara nu.

Vi har hållt på hela helgen och kommer hålla på in i det sista. Vi gjorde klar spellistan igår, sedan har vi gjort om bordsplaceringen efter återbudet tidigare i veckan.

Sedan ska vissa inlagor i festprogrammen fixas om och skrivas ut. Det ska vi pyssla med ikväll. =P

Killen min ska göra bordplacerings "kartor" så att våra gäster ser vart de ska sitta någonstans, och sedan skriva ut dem på sitt jobb.

Det kommer bli en stressig vecka. Utöver föreläsningar, gruppövningar och annat skolarbete ska jag bla till frissan på onsdag (man måste ju snygga till sig till bröllopet Flört - klippning+ färg). På torsdag ska min made of honor komma över så att vi kan diskutera det sista som ska göras + att jag ska lära henne hur man knyter upp släpet på klänningen (det går inte att visa när den är på).

Naglarna ska fixas på fredagen. Den dagen ska jag även en massa andra ärenden att göra hämta/lämna saker till lokalen, tårtstället, bröllopsklänningsbutiken, osv...

• Eriksson2013

Igår var det bröllop.. Det känns helt underbar att vara gift nu.. Hela dagen var magisk!! Och underbart väder verkligen :)

• PimPim83
    Eriksson2013 skrev 2013-09-08 20:57:39 följande:
    Igår var det bröllop.. Det känns helt underbar att vara gift nu.. Hela dagen var magisk!! Och underbart väder verkligen :)
    GRATTIS! :)
  • Jenny ac

Jag är gift!!!!! Vi är överväldigade på alla sätt!!!! Vilken fantastisk dag! För er som inte är gifta ännu - det är värt varje sekund av planering och fix. Lycka till resten av septemberbrudarna!

• stormhelen
    Jenny ac skrev 2013-09-08 21:23:24 följande:
    Jag är gift!!!!! Vi är överväldigade på alla sätt!!!! Vilken fantastisk dag! För er som inte är gifta ännu - det är värt varje sekund av planering och fix. Lycka till resten av septemberbrudarna!
    Grattis!!! Vad härligt att ni fick en sådan helt fantastisk dag. =) 
    Eriksson2013 skrev 2013-09-08 20:57:39 följande:

Grattis!!!

Kan bara föreställa mig hur det känns att gifta sig och att vara gift, men väntan är nu inte lång - snart är även jag på "den andra sidan." ;)

Härligt att ni fick fint väder! =D

• Erica666

Nu på fredag den 13:e är det äntligen dags för den stora dagen....men just nu är jag i upplösningstillstånd för dottern på 3 år har blivit så lös i magen....jag hoppas att det beror på hennes förkylning.....för det är detta som jag har gått o varit livrädd för, att någon av barnen ska få magsjuka för feber o förkylningar kan jag ta, men just magsjuka känns som om allt måste ställas in:'( Kännde att jag måste få skriva av mig för börjar jag prata med gubben om detta så skulle jag börja storböla.

• stormhelen

Måste bara få ventilera. JAG BLIR GALEN PÅ ALLA JÄVLA AVHOPP!!!!!!!!!! Nu har vi fått återbud IGEN. Precis när vi sitter och skriver ut ändringarna i festprogrammen (just den sidan hade vi bara hunnit och skriva ut ett tiotal stycken så det är ingen kattastrof). Men jag blir tossig...

Nu ska jag försöka att inte bry mig mer om det.

• Erica666
    stormhelen skrev 2013-09-08 22:10:20 följande:
    Måste bara få ventilera. JAG BLIR GALEN PÅ ALLA JÄVLA AVHOPP!!!!!!!!!! Nu har vi fått återbud IGEN. Precis när vi sitter och skriver ut ändringarna i festprogrammen (just den sidan hade vi bara hunnit och skriva ut ett tiotal stycken så det är ingen kattastrof). Men jag blir tossig...   Nu ska jag försöka att inte bry mig mer om det.

Avhopp efter OSA datum?
Svar på tråden September brudar 2013 Här följs vi åt i planeringen!