• LILLSYRRAN

September brudar 2013 Här följs vi åt i planeringen!

Checkade runt lite men hittade ingen tråd för oss som gifter oss september 2013.

Då startar vi en här som vi kan följas åt med våra bröllopsplaneringar.

Här kan ni lätta era hjärtan och äventyret kan börja.

• Svar på tråden September brudar 2013 Här följs vi åt i planeringen!
  • Noro

Hej. Jag har inte läst igenom alla 153 sidor här.... Men Grattis alla!
    Är det någon mer än jag som ska gifta sig på allra enklaste sätt?
    Inte ens bokat vigselförättare än, men det är inga problem vilken torsdagseftermiddag som helt, eller måndag morgon för den delen.
    Ja, sånna är vi. Men det blir som vi vill ha det.

• Noro
    emelieparstam skrev 2013-08-29 21:27:23 följande:
    äntligen är våra vigselringar klara :D

Egen gjorda av vår guldsmed i stan här i Jönköping =)

Jag tror ni ser vilken som är min men stenarna och helt i vittguld och sen min blivandes med röttguld och vittguld =)

Så snygga! Verkligen!
    Får man fråga vad ni fått ge för dem, i runda slängar?

Hade varit kul att få tillverkat på "hemmaplan" men jag har inte hittat någon som gjort det jag vill...
  • Noro
    emelieparstam skrev 2013-08-31 19:26:21 följande:
    Vi fick betala 9200 kr för min och 7350 kr för min blivandes.

Vi är super nöjda båda två med dem :D
    Tack!
    Förstår att ni är nöjda
  • Eriksson2013

Vi gifter oss nu på lördag.. Våran budget är inte spräckt och vi kommer att hålla våran budget. Vi ska hämta klädena imorgon... De sista dagarna nu blir hektiska.. Men jag ser fram emot lördag nu.. :)

• Eriksson2013

Jag fick min möhippa igår :) de var riktigt roligt och jag är supernöjd :) det blev sent igår men vad gör det? :) körde sumobrottning bland annat :)

• stealmystyle

Gifter mig nu på lördag i Mullsjö och har haft kontakt med Karin Fröderberg för make-up. Nu har hon inte svarat på två veckor och jag är orolig att hon inte kommer dyka upp på lördag. Är det någon här inne som har anlitat henne och hade ni isf svårt att få kontakt med henne?

• stormhelen

Tjejer nu är det inte långt borta för oss!

Nu är det ju till och med RÄTT månad. =D =O

Jag tycker att det fortfarande inte riktigt känns som att det är på riktigt. =P Det är något man pratat om och planerat inför, men jag har inte förstått att vi ska gifta oss om 13 dagar.

Det kanske känns mer på riktigt på den faktiska dagen.

• Noro

Jag är lite nyfiken att höra vad ni fått/får göra på era möhippor om ni råkar ut för det.

Blir det något ni väntar er eller helt överraskande saker? Blir det onödigt pinsamma saker som ni tycker är jobbigt eller bara trevligheter?
    Kul kidnappningar eller vet ni om att det väntar?

Jag kommer inte få någon möhippa eftersom vi gifter oss utan att någon vet om det. Det gör verkligen inget!
    Jag skulle inte vara så road av en möhippa om det gick ut på att jag skulle göra pinsamma saker....

• stormhelen

Noro:  På flik 128 har jag skrivit om min möhippa om du är intresserad av att läsa den. ;)

Svar på tråden September brudar 2013 Här följs vi åt i planeringen!