• LILLSYRRAN

September brudar 2013 Här följs vi åt i planeringen!

Checkade runt lite men hittade ingen tråd för oss som gifter oss september 2013.

Då startar vi en här som vi kan följas åt med våra bröllopsplaneringar.

Här kan ni lätta era hjärtan och äventyret kan börja.

• Svar på tråden September brudar 2013 Här följs vi åt i planeringen!
  • stormhelen

PimPim83: Ja, jag tror att frisyren blir jätte bra och att det kommer att passa bra med klänningen. ^_^

Jo, det känns väldigt stressigt att vi inte kunnat börja med bordsplaceringen än. =p

Men nu blir det förhoppningsvis gjort.

• PimPim83

Jag kanske har frågat detta förut, men ska ni ha något över klänningen (bolero, kofta, jacka) på kvällen när det kanske är lite kallare?

Jag funderar på att köpa något att ha över klänningen sent på kvällen när vi ska åka från lokalen till hotellet (tar ca 1 timme). Vädret kan ju vara lite hur som helst den 14 september...

• stormhelen

Jag köpte en tunnar kofta för ett tag sedan på HM. Men den skar sig helt mot klänningen.

Håller på att leta efter något annat. Men har inte hittat något. HHittade en jätte fin sjal för några dagr sedan. Men den behövde beställas hem från USA. Så den skulle kanske inte hinna fram i tid. Så jag struntade i den... Hittar jag inget får jag väll använda den där koftan från HM.

• emelieparstam

Riktigt snygg frisyr stormhelen :)
    jag har köpt en tunnar sjal från brudaffären jag köpte klänningen i.
    nu är våra bordsplaceringskort klara :)

• emelieparstam

Jag försöker lägga upp bild på bordsplaceringskorten men de går inte. Jag lägger upp dem När jag kommer hem från Malmö imorgon kväll :)
    jag har även lämnat in min klänning för uppsydd och insydd. Blir bra.
    ska försöka gå ner 3 kg så sitter den ännu bättre :) men den passar och allt annars.

• PimPim83

Nu ikväll ringde vår vigselförrättare och meddelade att hon fått förhinder på vår dag. Så tråkigt för hon är verkligen en underbar och varm person! Hon frågade om det var ok med oss om hon ordnade en annan vigselförrättare åt oss och det är det ju. Känns bara trist att det inte blir hon som vigser oss, men nu blir det en annan borgerlig vigselförrättare istället. Han är säkert lika bra han.

• SofiaMagdalena

Vilken placering tycker ni är bäst?
  • Oskarsdotter

Se till att ingen sitter med ryggen mot honörsbordet är ett tips! :) Jag röstar nog på alternativ nr 2 :)

Svar på tråden September brudar 2013 Här följs vi åt i planeringen!