• LILLSYRRAN

September brudar 2013 Här följs vi åt i planeringen!

Checkade runt lite men hittade ingen tråd för oss som gifter oss september 2013.

Då startar vi en här som vi kan följas åt med våra bröllopsplaneringar.

Här kan ni lätta era hjärtan och äventyret kan börja.

• Svar på tråden September brudar 2013 Här följs vi åt i planeringen!
  • PimPim83
    stormhelen och paisley: Tack så mycket för er input! Det känns mycket bättre nu. Ni har rätt i att en hjärtformad ringning under en v-ringning troligtvis hade känts ännu konstigare för mig. Ibland behöver man bara hjälp av några "färska" ögon. Nu är jag mycket lugnare. Glad
  • SofiaMagdalena

Igår var jag på make up rådgivning hos body shop. Träffade världens underbaraste tjej! Hon var så bra, kom med massor av tips, frågade vad jag redan hade hemma så jag slapp köpa dubbelt.

Hon fixade mina ögonbryn också, första gången jag gör det och wow vad snyggt det blev. Jag är ju bleka nästan osynliga så har alltid tänkt att äch det gör ju knappast någon skillnad. men oj vad fel jag hade! så nu blir det till att måla brynen och hålla dem snygga. kostade 100:- att göra det, låter det vettigt?

skulle köpa läppstift och kom hem med en hel kasse :)
    dessutom fick jag ett litet kit med body lotion, scrub, duschkräm och handsprit i min favvodoft jordgubb i bröllopspresent.

min bästa 1½ timma på länge! 

• emelieparstam
    SofiaMagdalena skrev 2013-08-21 09:51:21 följande:
    Igår var jag på make up rådgivning hos body shop. Träffade världens underbaraste tjej! Hon var så bra, kom med massor av tips, frågade vad jag redan hade hemma så jag slapp köpa dubbelt.

Hon fixade mina ögonbryn också, första gången jag gör det och wow vad snyggt det blev. Jag är ju bleka nästan osynliga så har alltid tänkt att äch det gör ju knappast någon skillnad. men oj vad fel jag hade! så nu blir det till att måla brynen och hålla dem snygga. kostade 100:- att göra det, låter det vettigt?

skulle köpa läppstift och kom hem med en hel kasse :)
    dessutom fick jag ett litet kit med body lotion, scrub, duschkräm och handsprit i min favvodoft jordgubb i bröllopspresent.

min bästa 1½ timma på länge! 
    100 kr för färga bryn är vettigt =)

Vad kul att du träffade en tjej som var duktig och trevlig =)
  • SofiaMagdalena
    emelieparstam skrev 2013-08-21 09:56:40 följande:
    Har ni bröllopsbingo i ert festprogram? isf har ni några priser till dem som får bingo?
    Vi har inget sånt men om ni vill ha priser så är väl en godisbit av något slag ofta uppskattat.
     om man inte har massor med allergiker!

100:- bara för noppning. ingen fäg. fortfarande okej pris? 
  • stormhelen
    SofiaMagdalena skrev 2013-08-21 10:06:32 följande:
    Ja, jag tycker att det låter rimligt med 100:- för att ett proffs gör det. 
  • stormhelen
    Har ni bröllopsbingo i ert festprogram? isf har ni några priser till dem som får bingo?

Vi ska inte ha bingo, men vi ska ha 1 X 2 frågor om oss. Den som får flest rätt får en godispåse eller något sådant.

(är det fler som har lika många rätt så finns det även en utslagsfråga)

• Ceciliat
    Nä vi ska inte ha det, har tillräkligt med festprogrammet iaf =) haha 

Däremot var jag precis på ett bröllop där de hade det och alla hann inte med att titta på det äns men de som vann (de blev lika mellan 2) fick vars en liten tavla som paret hade målat (tur de målade några st) Sen om det var nödvändigt med pris det vet jag inte... =)

kanske inte så mycket hjälp men ett förslag iaf =)

Själv träffade vi prästen igår, känns skönt, och idag är det dags för första provningen av klänningen, det är spännande =) Däremot kämpar jag på med festprogrammet fortfarande, sen att skriva ut det, bara det blir ett projekt!

Är det något speciellt ni finner svårt eller får kämpa med?

• emelieparstam
    Vi har inget sånt men om ni vill ha priser så är väl en godisbit av något slag ofta uppskattat.

100:- bara för noppning. ingen fäg. fortfarande okej pris?j

ja de är ett ok pris tycker jag.
  • emelieparstam
    Ceciliat skrev 2013-08-21 10:20:42 följande:
    Nä vi ska inte ha det, har tillräkligt med festprogrammet iaf =) haha 

Däremot var jag precis på ett bröllop där de hade det och alla hann inte med att titta på det äns men de som vann (de blev lika mellan 2) fick vars en liten tavla som paret hade målat (tur de målade några st) Sen om det var nödvändigt med pris det vet jag inte... =)

kanske inte så mycket hjälp men ett förslag iaf =)

Själv träffade vi prästen igår, känns skönt, och idag är det dags för första provningen av klänningen, det är spännande =) Däremot kämpar jag på med festprogrammet fortfarande, sen att skriva ut det, bara det blir ett projekt!

Är det något speciellt ni finner svårt eller får kämpa med?

Ok, tack så mycket!

Lite förslag blev de iaf, det får nog bli att vi tar något godis eller så.. kanske helt av ska ändra i festprogrammet och ta bort det och ha något annat där ist. får nog ta mig en funderar ska, till tryckning den 31 aug. så blir de avhopp eller något efter det så får de vara det ;)

Har en vän som sepererat från sin kille nu precis, så vi får se om han kommer.  Min kompis skulle ge besked i veckan. Sen har vi en släktning som tyvärr fått en storke så vi får se om han orkar komma, men i nuläget säger han att han ska komma. 

Annars har jag allting under kontroll, mamma fixade med blommorna till bordet i måndags  så de blir 3 rosor, murgröna och hjärta på tråd i. ska försöka lägga upp en bild så ni får se =) 
Svar på tråden September brudar 2013 Här följs vi åt i planeringen!