Ceciliat skrev 2013-08-21 10:20:42 följande:
Nä vi ska inte ha det, har tillräkligt med festprogrammet iaf =) haha
Däremot var jag precis på ett bröllop där de hade det och alla hann inte med att titta på det äns men de som vann (de blev lika mellan 2) fick vars en liten tavla som paret hade målat (tur de målade några st) Sen om det var nödvändigt med pris det vet jag inte... =)
kanske inte så mycket hjälp men ett förslag iaf =)
Själv träffade vi prästen igår, känns skönt, och idag är det dags för första provningen av klänningen, det är spännande =) Däremot kämpar jag på med festprogrammet fortfarande, sen att skriva ut det, bara det blir ett projekt!
Är det något speciellt ni finner svårt eller får kämpa med?
Ok, tack så mycket!
Lite förslag blev de iaf, det får nog bli att vi tar något godis eller så.. kanske helt av ska ändra i festprogrammet och ta bort det och ha något annat där ist. får nog ta mig en funderar ska, till tryckning den 31 aug. så blir de avhopp eller något efter det så får de vara det ;)
Har en vän som sepererat från sin kille nu precis, så vi får se om han kommer. Min kompis skulle ge besked i veckan. Sen har vi en släktning som tyvärr fått en storke så vi får se om han orkar komma, men i nuläget säger han att han ska komma.
Annars har jag allting under kontroll, mamma fixade med blommorna till bordet i måndags så de blir 3 rosor, murgröna och hjärta på tråd i. ska försöka lägga upp en bild så ni får se =)