SofiaMagdalena skrev 2013-08-14 21:08:24 följande:
Blev ett pärlemor ljusljusljus rosa nagellack från Isadora i färgen "artic frost" ger inte mycket ut för världen men efter tre lager och tillsammans med klänningen ser det utmärkt ut.
Låter jätte fint tycker jag. Jag har också ett sådant nagelack som är väldigt ljust pärlefärgat. Men jag fick slänga den då jag haft den i flera år och lacket blivit dåligt. =P
Nu har vi bokat vår bröllopsresa (eller iaf flygbiljetterna). Nu ska vi bara hitta ett bra hotell som vi tycker om.
Resan bär av till Orlando. Vi åker 17 december och åker hem 28:e december. Så vi firar julen där. =D
Vi är lite nördiga och tycker om att åka berg och dalbanor så vi kommer att främst gå på alla olika parkerna som finns i Orlando, tex alla 4 Disney parkerna, Univursal Studios, Sea World etc.
Vi känner att en sådan här resa kan vi inte göra vid ett senare tillfälle eftersom vi vill skaffa barn efter bröllopsresan. Vi vill gärna ta med våra framtida barn på en sådan här typ av resa men då behöver de nästan vara minst 7-8 år för att kunna uppskatta det på rätt sätt.
Då vi inte vill vänta tills våra framtida barn har åldern inne, så åker vi iväg nu. (Men satsar även på att ta med våra framtida barn när de har åldern inne).
Solsemester kan man ju alltid åka på ändå både själva och med barn. Men den här typen av resa kräver nästan (tycker vi) att barnen är lite äldre.
Ska ni andra åka på någon bröllopsresa eller hoppar ni det? OM ni ska åka vart ska ni åka?