• LILLSYRRAN

September brudar 2013 Här följs vi åt i planeringen!

Checkade runt lite men hittade ingen tråd för oss som gifter oss september 2013.

Då startar vi en här som vi kan följas åt med våra bröllopsplaneringar.

Här kan ni lätta era hjärtan och äventyret kan börja.

• Svar på tråden September brudar 2013 Här följs vi åt i planeringen!
  • Ceciliat

Menade SJÄLVKLART  StorMhelen!! Lite för snabb på tangenterna ibland!!!Skäms

• paisley
    stormhelen: vilken jättevacker klänning!! vet inte om jag sagt det tidigare, men säger det igen isåfall Glad

Gick och blev sjuk i helgen, vi som skulle fixa så mycket med bröllopssaker! Orkade inte göra så värst mycket, men playlisten är iallafall i princip klar. Och så har vi löst det med syskonbarnen, kommer bli en barnfri middag och fest iallafall, sååå lättad! De fyra barnen kommer ha barnvakt i huset bredvid festlokalen, phew!
  • Eriksson2013

Min kille fick sin svensexa i lördags. Han hade de jättekul och blev väldigt nöjd med hela upplägget och dagen... Nu är det bara jag som ska få min möhippa om det nu blir någon.. :) har fått övningstid i kyrkan nu veckan innan.. :) så nu är det mesta fixat :)

• PimPim83
    paisley skrev 2013-08-12 13:14:07 följande:
     Och så har vi löst det med syskonbarnen, kommer bli en barnfri middag och fest iallafall, sååå lättad! De fyra barnen kommer ha barnvakt i huset bredvid festlokalen, phew!
    Vad skönt att ni löst det. Låter som en jättebra lösning tycker jag.Glad

Här känns allt fortfarande misstänkt lugnt. Jag är övertygad om att jag har glömt något... Vi träffade vårt toastmasterpar igår och gick igenom våra önskemål med dem. Det känns väldigt bra.
  • SofiaMagdalena

Här är slutresultatet på min brudoutfit. Köpte till en bolero idag och slöjan har jag gjort själv. Vad har ni för åsikter gällande smycken? Min tanke är örhängen och ett pärlarmband och ljustrosa naglar.
  • paisley
    SofiaMagdalena skrev 2013-08-12 22:13:08 följande:
    Här är slutresultatet på min brudoutfit. Köpte till en bolero idag och slöjan har jag gjort själv. Vad har ni för åsikter gällande smycken? Min tanke är örhängen och ett pärlarmband och ljustrosa naglar.
    Jättevacker klänning! Eftersom det redan är ganska mycket detaljer vid halsen, i och med klänningen, så tycker inte jag att halsband är nödvändigt. Låter snyggt som du säger, med örhängen och armband. Pärlor är ju alltid snyggt!
  • paisley

Åh vad stolt jag blir över min blivande man! Han har verkligen hjälpt till på sistone, igår satt han och skar till och vek bordsplaceringskorten. Han har fixat allt på sitt jobb och skrivit ut alla trycksaker, suttit och pillat så att det ska se snyggt ut. Dessutom hade han designat etiketter med vår logga, och gett som förslag att vi ska ställa flaskor med mineralvatten på gästernas rum, med etiketterna på. Kommer ju bli super!

• stormhelen
    SofiaMagdalena skrev 2013-08-12 22:13:08 följande:

WOW!!!!

Va fint allt blev. Gillar skarpt din slöja. Den passar jätte bra ihop.

Jag funderar också på att köpa en bolero till min  klänning. Får prova när jag ska dit på torsdag.

Får man fråga vad de kostar på ett ungefär? Köpte du din på Milagro? Föresten den är jätte fin! =) Den passar jätte fint till klänningen. =)

Vad gäller smyckerna som du undrade över så tror jag örhänge + armband blir jätte bra. Rosa naglar är också det jäätte fint. Det ska jag också ha. Jag ska boka in manekyr och pedekyr till mig och min made of honor som ställt upp. Det blir min tack prisent till henne.

Jag funderade länge på att ge henne en sak t.ex. ett armband el liknande. Men tänkte att detta kommer hon att uppskatta mer. Å' jag hade rätt. =D

Hon blev jätte glad.

Idag ska vi träffa prästen. Det ska bli spännande.

Vi har ju inte ens bestämt psalmer. =P Men det kunde vi gå igenom med henne idag.

Jag är inne på psalm 84 iaf. Sedan behöver vi ju en till.

Vilka psalmer ska ni ha?

• FrökenMäkelä

stormhelen skrev 2013-08-13 09:12:02 följande: SofiaMagdalena skrev 2013-08-12 22:13:08 följande: Här är slutresultatet på min brudoutfit. Köpte till en bolero idag och slöjan har jag gjort själv. Vad har ni för åsikter gällande smycken? Min tanke är örhängen och ett pärlarmband och ljustrosa naglar. Idag ska vi träffa prästen. Det ska bli spännande. Vi har ju inte ens bestämt psalmer. =P Men det kunde vi gå igenom med henne idag. Jag är inne på psalm 84 iaf. Sedan behöver vi ju en till. Vilka psalmer ska ni ha?Vad kul och få träffa prästen :)Fick vi göra innan sommaren men vi "känner" honom då barnen gått på kyrkis och dottern sjunger i kören.Vi kommer ha psalmerna 410 och 84. Däremot har vi inte bestämt vilken ingång- och utgångs musik vi ska ha. Vad ska ni andra ha för något där?      

Svar på tråden September brudar 2013 Här följs vi åt i planeringen!