Mimmi78 skrev 2013-07-28 23:15:18 följande:
JÄTTEFIN! Vad ambitös du har varit, vilket fint minne!
Tack! ^_^
Jo, det har tagit sin tid. Först kunde jag inte bestämma mig för i vilken stil teckningarna skulle gå i. Om de skulle vara mer manga aktigt eller gå i den stilen som bilderna nu blev. Skulle de vara detaljerade eller avskalade? Men jag bestämde mig för att göra det mer avskalat och lite enklare teckningar. Sedan skulle ju våra "gubbar" utformas. Vet inte hur många skisser jag gjort för att få det hyffsat rätt. Min karaktär var nog den svåraste att göra. Men tycker att jag fick till det ganska så bra.
Här är en bild på min m2b vs den tecknade varianten av han. =P

Jenny1986 skrev 2013-07-28 23:20:33 följande:
Wow, riktigt fint gjort :) älskar personliga grejer och göra sånt som inte alla andra gör! minne för livet.
Tack! =) Det värmer i hjärtat att höra. Jag har aldrig direkt visat upp mina bilder (förutom för familjen) så jag är intevan att bli bedömd. Så det är bra att jag får öva mig lite här. =P
Tanken är ju den att vi ska låta vår sagobok gå runt bland gästerna så att de får läsa den (om de så önskar). Känner mig jätte pirrig inför det, då dessa bilder är "enklare" än det jag brukar göra.
Men jag är så nöjd över resultatet och det blir ju verkligen ett minne föfr livet. Den här sagan kan vi ju läsa för våra framtida barn. Då får de ju veta hur deras mamma och pappa träffades. ^_^ Eller så kan vi ju läsa den själva den dagen vi blir gamla och senila. Haha. ^_^
Jenny1986 skrev 2013-07-28 22:41:06 följande:
hehe ja de ska bli väldigt spännande :) haha ja men då förstår du lite hur jag känner som inte får säga ngt alls :) de värsta är när man får hem de olika sakerna som ringar och klänning och man bara vill visa upp allt och höra vad alla tycker :) Dom kommer nog svimma på Arlanda, iaf min mamma ;D
Hur ser er dag ut? :) börjar ni få ordning på saker och ting? :)
Ja, jag kan förstå att du vill visa upp allt sådant (det vill ju jag själv också göra), men då är det ju tur att BT finns så att man får ut lite av sin exaltering som man känner. Det kan ju vara bra att man får lätta lite på trycket. ;)
Men nu är det inte så långt kvar tills du får berätta er stora fantastiska nyhet för era nära och kära. ^_^
Jag tror nog att alla era nära och kära som är med er på resan kommer att bli så glada för er skull och de kommer att ha något alldeles speciellt att se fram emot på resan (licksom ni kommer att ha - givetvis!). Alla kommer nog att minnas just den där resan lite extra mycket. För hur många resor gör man där ett av paren ska gifta sig?! ;D
Ja, det mesta börjar komma i ordning. Vi har haft lite krångel med gästlistan men förhoppningsvis så är det fixat nu så vi kan börja med bordsplaceringen och allt sådant lull lull. =P