emelieparstam skrev 2013-08-19 12:56:44 följande:
Då var vi tillbaka i vardagen igen, min blivande började jobba efter 10 veckors semester idag.. så idag tog jag tag i och hämtade hans morgongåva och slog in den =)
Träffade även killen som ska filma vår vigsel nu på morgonen och var i kyrkan.. trevligt och fått vara där inte sett den innan eller kom iaf inte ihåg så mycket.. Har varit på bröllop där hehe.
men de är mysig och inte så stor =)
På ons är de bara 1 månad kvar till vårat bröllop och kan säga att bröllopsnervorna är igång och magkatarren har smygit fram igen... På lördag ska jag sy in klänningen i Malmö och förhoppningsvis var hon så snäll att de skulle kunna vara klar på måndag innan jag åker hem till Jönköping igen.
Hur går de för er?
Trevligt att besöka kyrkan! Det är alltid skönt att kolla läget innan det är dags. Åh jobbigt med vardag igen! Vi är också i den sitsen. han har jobbat i två veckor nu och jag har nyligen kommit hem från island så man skall tillbaka till skolarbetet som skall vara klart den 29 augusti.
inte alls bra med magkatarr! det är himla jobbigt och obekvämt. hojta om du behöver några tips!
det vore ju jätteskönt om klänningen blir klar när du är på plats!
för oss har det gått lite framåt, vi har beställt fisk och skaldjur från lokala fiskhandlaren så det blir lax, marulk och havskatt i vår soppa, mycket gott! och räkor såklart.
ett bekymmer är att vår tårtbakare ännu inte har gjort en provtårta så vi börjar bli lite nervösa eftersom man vill stämma av att smakerna passar och botten fungerar att frysa och sen tina. men hon är så duktig så det löser sig säkert!