Eriksson2013 skrev 2013-08-22 06:43:52 följande:
Vi ska ha ett korsord i festprogrammen.. Men vet inte om vi ska ha något pris till vinnaren, de känns bara som en rolig grej som gästerna kan roa sig med.. Idag är det 16 dagar kvar och det känns oerhört bra.. Vi är i fas och igår dubbelkollade vi alla bokningar förutom fotografen som jag ska prata med idag. Hur går det för er andra? Känner ni er stressade?
Vi ligger inte i fas tyvärr. Så jag känner mig lite stressad.
Igår fick vi äntligen bekräftelse på vilken sal vi kommer att ha middagen i, i lokalen vi ska vara på. Vi har legat litte mitt emellan 2 st olika salar. Detta har gjort att vi inte vetat hur bordsplaceringen kommer att se ut, då vi inte fått någon sådan från lokalen. Men nu så. =P
Vi ska börja göra bordsplaceringen imorgon.
Utöver det så ska vi göra klart festprogrammet (vi har inte kunnat göra klart den då vi ska ha bordsplaceringen i den). Sedan ska jag idag sitta och göra bordsplaceringslapparna innan vi ska på möte hos fotografen.
Drömmer lite mardrömmar om att vi inte blivit klar med något alls och att middagen blir allmänt kaus då toastmaster inte hört av sig till håvmästaren så talen blir helt fel och konstiga.