Emsofia skrev 2013-08-31 13:46:02 följande:
Nu är det bara två veckor kvar till den stora dagen för oss och några av er andra, spännande!
För oss känns det som det mesta börjag falla på plats. Det är lite småsaker kvar som att göra klart spellistan och ett bildspel, göra provuppsättning gå in skor mm men det mesta känns ändå lungt.
Hur går det för er andra?
Någon mer än jag som börjar bli nervös nu?
Vi har också två veckor kvar. =)
Jag var och hämtade hem min klänning idag så nu har jag den hemma. Jätte skönt att ha den här då slipper man tänka på det.
Det enda vi har kvar nu är att skriva ut de sista av vigsel programmen (men det gör vi nog imorgon), sedan ska vi fixa till spellistan (liksom några andra skrivit).
Annars så är det inte så mycket kvar. Det är lite fix med saker dagen/dagarna innan som vi ska göra. T.ex. lämna festprogramen, bordplaceringslapparna och bordsplaneringskartorna till lokalen. Gå må manikyr, köpa vita rosor och lämna dem till chokladfabriken som ska göra vår bröllopstårta. Lämna vår väska som min made of honor ska cheka in åt oss på hotellet vi ska bo på (samma dag vi gifter oss). Så lite sådana saker är kvar.
Men annars så är allt fixat. M2b:s kläder är här hemma liksom min klänning. Ringarna är hämtade och putsade in för den stora dagen.
Vigselintyg och hindersprövningen har prästen.
Så det är bara att dyka upp i kyrkan och säga JA till varandra. =)