• LILLSYRRAN

September brudar 2013 Här följs vi åt i planeringen!

Checkade runt lite men hittade ingen tråd för oss som gifter oss september 2013.

Då startar vi en här som vi kan följas åt med våra bröllopsplaneringar.

Här kan ni lätta era hjärtan och äventyret kan börja.

• Svar på tråden September brudar 2013 Här följs vi åt i planeringen!
  • Noro
    PimPim83 skrev 2013-09-01 20:27:44 följande:
    Jag hoppas att jag inte blir hippad. Har sagt att jag inte vill ha någon möhippa. Men nu misstänker jag att de försöker ordna något för mig och min blivande på lördag ändå (vi gifter oss den 14:e).

Hoppas att dina vänner känner dig och att det i så fall blir någon trevlig utflykt som du uppskattar!
  • PimPim83
    Noro skrev 2013-09-01 20:29:39 följande:
    Hoppas att dina vänner känner dig och att det i så fall blir någon trevlig utflykt som du uppskattar!
    Ja det får vi verkligen hoppas om de nu ska gå emot min vilja. Flört
  • stormhelen
    Noro skrev 2013-09-01 19:26:10 följande:

Snygg bil! och kul att du blev nöjd trots den ensamma bussresan

Jag vet inte riktigt vad som händer när jag seterar numera. Det blir helt kokobello. Skrikandes

men men..... Ja, möhippan slutade bra trots att början av den var rätt seg. Min pappa känner killen som kör och äger bilen, så det var ju kanoners att de kunde fixa med det. Då fick de ju den grejjen gratis. =)

Jag gillar sådana där gamla härliga bilar som har karaktär.

Till bröllopet ska vi också åka i en veteranbil. Men den + chafören hyr vi. det blir en Rolls-Royce PhantomV James Young 1961, som ser ut så här:

• PimPim83

Igår träffade vi vår fotograf för konsultation och provfotografering. Fotona är en av de saker jag prioriterar högst så det var väldigt skönt att allt kändes så bra efter träffan. Hon skickade över några av bilderna hon tog och även om jag och blivande maken kanske ser lite halvmuppiga ut så är bilderna ändå jättefina! Haha! Tror att vi kommer få väldigt fina foton från vår bröllopsdag. :)

• SofiaMagdalena

4 dagar kvar!

Idag har vi gått igenom allt med våran kökschef. kommer bli så bra! hon förstod verkligen vad vi ville och hur det är tänkt.

Nästa uppgift är att handla allt imorgon och sen skala 10 kg räkor på fredag :P  

• stormhelen
    SofiaMagdalena skrev 2013-09-03 15:44:48 följande:
    4 dagar kvar!

Idag har vi gått igenom allt med våran kökschef. kommer bli så bra! hon förstod verkligen vad vi ville och hur det är tänkt.

Nästa uppgift är att handla allt imorgon och sen skala 10 kg räkor på fredag :P  

WIIIIII, det börjar verkligen närma sig för er nu. =D

Herre jösses 10 kg! Har ni någon som hjälper er eller kommer ni skala alla era räkor själva?

• emelieparstam

Snart är de första bröllopsparen ut på lördag =) Nu går de fort...  Önskar er alla lycka till och hoppas ni känner att ni har allt under kontroll.

Just nu fokuserar jag inte så mycket på bröllopet, började ett nytt jobb igår och har bara det  huvudet... Så jobbar 50% i firsörsalong och 15 timmar i veckan i en klädaffär och de är skit kul =) så jobbar mån-lör denna vecka och samma nästa och sen mån-tis samma vecka bröllopet är ;) men ledig på salongen i 3 veckor ;)

Men i helgen kommer mina föräldrar och ska göra de sista med bröllopet med herrgården och så.

• SofiaMagdalena

Stormhelen: Vi är nog iallafall 4-5 personer som får pilla räkor. Skall köpa plasthandskar så man kanske slipper lite av doften. Emelieparstam: jupp allt under kontroll här. Vi sitter och pillar med en spellista till spotify. Vi kommer ha band först och sen en mer party/dans lista. Försöker hitta musik som passar de flesta. Noro: Givetvis! Kommer inte kunna hålla oss!

Svar på tråden September brudar 2013 Här följs vi åt i planeringen!