• LILLSYRRAN

September brudar 2013 Här följs vi åt i planeringen!

Checkade runt lite men hittade ingen tråd för oss som gifter oss september 2013.

Då startar vi en här som vi kan följas åt med våra bröllopsplaneringar.

Här kan ni lätta era hjärtan och äventyret kan börja.

• Svar på tråden September brudar 2013 Här följs vi åt i planeringen!
  • inafina

Hua mig!! Jag har haft sån huvudvärk senaste dagarna pga stressen som detta bröllop medfört. Hela dagen idag har jag suttit på mail och telefon för att få alla bitar på plats och farit omkring på stan har jag också. Nu äntligen fick jag det slutliga pm:et för festen och kan slappna av lite. Budgeten är sprucken för länge sen, men vi har varit grymt duktiga på att lägga undan pengar så kommer inte behöva låna nåt ändå så det känns skönt! Nu vill jag bara att våran dag ska va här så man kan få njuta av allt planerande. Hade verkligen inte klarat detta utan alla mina fina vänner och min underbara blivande fru. 

Hade min möhippa förra helgen och det var så underbart roligt och kärleksfullt så jag trodde inte det kan bli bättre. Om min möhippa var så bra så kan jag nog bara ana hur min bröllopsdag kommer kännas. Hjärta 

Sen vill jag bara önska ett STORT GRATTIS till alla redan blivna septemberfruar, snart är vi alla där Kyss 

• stormhelen
    inafina skrev 2013-09-10 21:56:15 följande:
    Usch! Jag tycker faktiskt inte man får hoppa av så tätt inpå om det inte handlar om sjukdom och liknande. Och då pratar vi inte om förtjylning, utan ritktiga grejer. Vett och etikett finns inte i folks vokabulär längre.. förstår att du blir arg. Men när dagen väl är här och dom inte fått vara med och fira är det ingen annan än deras förlust. Du kommer vara mitt upp i allt och glädjas åt dom som faktiskt är där för ER. Glad

Det var bra talat, du har helt rätt. Jag borde lägga min energi på annat och njuta av den korta restrerande tiden.

Ibland behöver man någon som påminner än om det som är viktigt. =)

inafina skrev 2013-09-10 22:05:44 följande:
    Hua mig!! Jag har haft sån huvudvärk senaste dagarna pga stressen som detta bröllop medfört. Hela dagen idag har jag suttit på mail och telefon för att få alla bitar på plats och farit omkring på stan har jag också. Nu äntligen fick jag det slutliga pm:et för festen och kan slappna av lite. Budgeten är sprucken för länge sen, men vi har varit grymt duktiga på att lägga undan pengar så kommer inte behöva låna nåt ändå så det känns skönt! Nu vill jag bara att våran dag ska va här så man kan få njuta av allt planerande. Hade verkligen inte klarat detta utan alla mina fina vänner och min underbara blivande fru. 

Hade min möhippa förra helgen och det var så underbart roligt och kärleksfullt så jag trodde inte det kan bli bättre. Om min möhippa var så bra så kan jag nog bara ana hur min bröllopsdag kommer kännas. Hjärta 

Sen vill jag bara önska ett STORT GRATTIS till alla redan blivna septemberfruar, snart är vi alla där Kyss 
    Jobbit med huvudverk. Hoppas att det ger med sig snart. Det är sjukt jobbigt att ha ont i huvudet. =/

Haha, ja jag känner igen mig med att man springer runt en del nu när det är så nära.

Imorgon ska jag till frissan för klipp och färg, och på fredag ska jag fixa naglarna. Däremellan ska man springa runt på 511 stycken olika ärenden. =P

• stormhelen

Eriksson2013: GRATTIS!!!! =D

Vad härligt det måste vara att vara gift. Hoppas att ni hade en toppen dag!

Du är jätte fin i din klänning.

• FrökenMäkelä

Eriksson2013 skrev 2013-09-10 21:53:18 följande: En bild till :)Vilken fin bild på ett fint brudpar!

• Eriksson2013

Stormhelen: åh tack :) ja vi hade en toppenbra dag. En helt magisk.. 25 grader varmt och ingen vind överhuvudtaget.. Riktig sommarvärme.. :) hoppas alla ni andra som har sin magiska dag kvar oxå får en underbar dag. :) FrökenMäkele: åh tack :)

• eventfilm

Vilka fina bilder ;)  Stort Grattis!

• stormhelen

Nu är det bara 2 dagar kvar!

Jag tror inte riktigt att jag har förstått det än. =P Nu är allt klart förutom festprogrammen de ska vi sitta med idag. Vi hade riktig dramatik här då färgpatronerna i vår skrivare tog slut och färgpatronerna i till vår skrivare finns inte att köpa i butik utan måste köpas via internet.  Tack och lov så kom de nya patronerna igår. =)

Jag var hos frissan igår för att klipp + färg. Blev så nöjd! Jätte fin färg. =)

Imorgon är det dags för manikyr, det ska bli kul då jag aldrig varit på det tidigare.

Lycka till nu alla som ska gifta sig på lördag och hoppas hoppas att det blir fint väder. Prognosen svänger ju rätt så friskt hela tiden. =/

• PimPim83

2 dagar kvar här också. Jag kan inte heller förstå det. Känner mig väldigt lugn. Jag tror att jag har kanaliserat min nervositet inför bröllopet på att stresstitta på väderprognosen hela tiden. Det har ju svängt en hel del minst sagt men nu verkar alla vädersajter vara rätt överens om att det i alla fall blir uppehållsväder här. Det får vi hoppas stämmer.

Jag ska fixa mina naglar idag. Det blir fransk manikyr med permanent lackning på mina naturliga naglar.

Lycka till alla som gifter sig till helgen!

• emelieparstam
    stormhelen skrev 2013-09-12 08:14:41 följande:
    Nu är det bara 2 dagar kvar!

Jag tror inte riktigt att jag har förstått det än. =P Nu är allt klart förutom festprogrammen de ska vi sitta med idag. Vi hade riktig dramatik här då färgpatronerna i vår skrivare tog slut och färgpatronerna i till vår skrivare finns inte att köpa i butik utan måste köpas via internet.  Tack och lov så kom de nya patronerna igår. =)

Jag var hos frissan igår för att klipp + färg. Blev så nöjd! Jätte fin färg. =)

Imorgon är det dags för manikyr, det ska bli kul då jag aldrig varit på det tidigare.

Lycka till nu alla som ska gifta sig på lördag och hoppas hoppas att det blir fint väder. Prognosen svänger ju rätt så friskt hela tiden. =/

åhh vad kul att du blev nöjd med håret igår =) Det är så kul för just frisören med när en kund blir nöjd och de är en stor dag på lördag =)

Jag klippte själv min blivande igår och han sa nu Emelie är de din viktigaste klippning, eftersom de är många som tittar på oss ;)

Ja nu är de bara 2 dagar kvar för en som gifter er på Lördag den 14 sep =)
    Hoppas allt går som de ska för er och ni inte känner er stressad.. som du säger att vädret ändra sig hela tiden :/ det är ett jobbigt stressmoment tycker jag.

Själv har jag 9 dagar kvar men tyvärr börjar jag känna mig lite smått förkyld men hoppas inget händer... Igår träffade vi fotografen=)  Blir jätte bra! Nu ska vi på gå en runda och se var vi kan vara om de är fint väder och sen om de regnar ;)

Alla Lycka till er och NJUT!
  • stormhelen
    emelieparstam skrev 2013-09-12 09:00:26 följande:
    åhh vad kul att du blev nöjd med håret igår =) Det är så kul för just frisören med när en kund blir nöjd och de är en stor dag på lördag =)

Jag klippte själv min blivande igår och han sa nu Emelie är de din viktigaste klippning, eftersom de är många som tittar på oss ;)

Ja nu är de bara 2 dagar kvar för en som gifter er på Lördag den 14 sep =)
    Hoppas allt går som de ska för er och ni inte känner er stressad.. som du säger att vädret ändra sig hela tiden :/ det är ett jobbigt stressmoment tycker jag.

Själv har jag 9 dagar kvar men tyvärr börjar jag känna mig lite smått förkyld men hoppas inget händer... Igår träffade vi fotografen=)  Blir jätte bra! Nu ska vi på gå en runda och se var vi kan vara om de är fint väder och sen om de regnar ;)

Alla Lycka till er och NJUT!

Haha, absolut ingen press där inte. ;) Det gäller att inte klippa fel då. Men du har nog klippt din m2b flera gåneger förrut så det gick säkert bra.

Jo, vädret tycker jag också orsakar en del stress (och en smula "förtvivlan"). Oavsett vad vilket väder det blir så tar vi nog med oss paraplyet då prognoserna är så instabila.

Hoppas att du klarar dig från förkylningar och andra sjukdommar. Jag har blivit jätte nojjig med det där då många går och snörvllar just nu. Bytte tom plats på tunnelbanan då två kvinnor satt och hosta, snörvla och snyta sig stup i kvarten.

De tyckte nog jag var jätte larvig som gick och satte mig en bra bit från dem. Men då får de tycka det, jag vill inte bli sjuk nu.

Svar på tråden September brudar 2013 Här följs vi åt i planeringen!