stormhelen skrev 2013-09-12 08:14:41 följande:
Nu är det bara 2 dagar kvar!
Jag tror inte riktigt att jag har förstått det än. =P Nu är allt klart förutom festprogrammen de ska vi sitta med idag. Vi hade riktig dramatik här då färgpatronerna i vår skrivare tog slut och färgpatronerna i till vår skrivare finns inte att köpa i butik utan måste köpas via internet. Tack och lov så kom de nya patronerna igår. =)
Jag var hos frissan igår för att klipp + färg. Blev så nöjd! Jätte fin färg. =)
Imorgon är det dags för manikyr, det ska bli kul då jag aldrig varit på det tidigare.
Lycka till nu alla som ska gifta sig på lördag och hoppas hoppas att det blir fint väder. Prognosen svänger ju rätt så friskt hela tiden. =/
åhh vad kul att du blev nöjd med håret igår =) Det är så kul för just frisören med när en kund blir nöjd och de är en stor dag på lördag =)
Jag klippte själv min blivande igår och han sa nu Emelie är de din viktigaste klippning, eftersom de är många som tittar på oss ;)
Ja nu är de bara 2 dagar kvar för en som gifter er på Lördag den 14 sep =)
Hoppas allt går som de ska för er och ni inte känner er stressad.. som du säger att vädret ändra sig hela tiden :/ det är ett jobbigt stressmoment tycker jag.
Själv har jag 9 dagar kvar men tyvärr börjar jag känna mig lite smått förkyld men hoppas inget händer... Igår träffade vi fotografen=) Blir jätte bra! Nu ska vi på gå en runda och se var vi kan vara om de är fint väder och sen om de regnar ;)
Alla Lycka till er och NJUT!