• LILLSYRRAN

September brudar 2013 Här följs vi åt i planeringen!

Checkade runt lite men hittade ingen tråd för oss som gifter oss september 2013.

Då startar vi en här som vi kan följas åt med våra bröllopsplaneringar.

Här kan ni lätta era hjärtan och äventyret kan börja.

• Svar på tråden September brudar 2013 Här följs vi åt i planeringen!
  • stormhelen
    Jenny1986 skrev 2013-09-09 22:19:25 följande:
    Här kommer några bilder från min underbara dag! 

En helt perfekt dag. Allt gick över all förväntan..så sjukt nöjd från början till slut!  Avundsjuk på alla som har sin magiska dag kvar :)  Nu får man drömma sig tillbaka i alla foton o filmer :) 

GRATTIS!!!

Gud vilka fina bilder! Vart gifte ni er? Gillar den understa bilden speciellt mycket då jag gillar kontrasten era vita kläder mot trappan. Super snyggt!

Jag gillar att både du och din man bar vitt, tydlig markering att det är ni som är brudparet. =D

• paisley

Fröken Mäkälä: Vi gifte oss i Strövelstorps kyrka, och hade även festen i Strövelstorp. Ligger strax utanför Ängelholm! Vart är du ifrån? Älskar Skåne, så vackert!! Jenny1986: Grattis!!! Ni är jättefina Visst känns det lite trist att det är över nu? Eller, iallafall själva bröllopsdagen och all planering!

• Jenny1986
    stormhelen skrev 2013-09-09 22:26:27 följande:

GRATTIS!!!

Gud vilka fina bilder! Vart gifte ni er? Gillar den understa bilden speciellt mycket då jag gillar kontrasten era vita kläder mot trappan. Super snyggt!

Jag gillar att både du och din man bar vitt, tydlig markering att det är ni som är brudparet. =D

Tack tack :) Vi gifte oss i Grekland, på Rhodos! Helt fantastiskt! Tror vi vart firade av hela Grekland, man kände sig som en drotning när man gick där. 
    Ja, vi körde all in på vitt.. Kändes rätt i den värmen också :) Tack igen!
  • Jenny1986
    paisley skrev 2013-09-10 07:17:03 följande:
    Fröken Mäkälä: Vi gifte oss i Strövelstorps kyrka, och hade även festen i Strövelstorp. Ligger strax utanför Ängelholm! Vart är du ifrån? Älskar Skåne, så vackert!! Jenny1986: Grattis!!! Ni är jättefina Visst känns det lite trist att det är över nu? Eller, iallafall själva bröllopsdagen och all planering!

Tack :D Ja lite tomt känns de när man suttit och planerat dag som natt ;) Men samtidigt lite skönt att få hitta ngt annat att sysselsätta sig med :P Nu står planering av dop på schemat, samt bygga ut huset. Så vi har nog att göra ett tag framöver :)
    Men jag skulle gärna spola tillbaka tiden några dagar för att få vara med om det en gång till ;) 
  • FrökenMäkelä

Jenny1986 skrev 2013-09-09 22:19:25 följande:Här kommer några bilder från min underbara dag!  En helt perfekt dag. Allt gick över all förväntan..så sjukt nöjd från början till slut!  Avundsjuk på alla som har sin magiska dag kvar :)  Nu får man drömma sig tillbaka i alla foton o filmer :) Grattis och så fina ni är! Helt underbara bilder!

• FrökenMäkelä
    paisley skrev 2013-09-10 07:17:03 följande:
    Fröken Mäkälä: Vi gifte oss i Strövelstorps kyrka, och hade även festen i Strövelstorp. Ligger strax utanför Ängelholm! Vart är du ifrån? Älskar Skåne, så vackert!!

Då är det inte jättelångt ifrån mig. Jag bor mellan Landskrona och Helsingborg.
  • inafina

Usch! Jag tycker faktiskt inte man får hoppa av så tätt inpå om det inte handlar om sjukdom och liknande. Och då pratar vi inte om förtjylning, utan ritktiga grejer. Vett och etikett finns inte i folks vokabulär längre.. förstår att du blir arg. Men när dagen väl är här och dom inte fått vara med och fira är det ingen annan än deras förlust. Du kommer vara mitt upp i allt och glädjas åt dom som faktiskt är där för ER. Glad

stormhelen skrev 2013-09-08 22:10:20 följande:
    Måste bara få ventilera. JAG BLIR GALEN PÅ ALLA JÄVLA AVHOPP!!!!!!!!!! Nu har vi fått återbud IGEN. Precis när vi sitter och skriver ut ändringarna i festprogrammen (just den sidan hade vi bara hunnit och skriva ut ett tiotal stycken så det är ingen kattastrof). Men jag blir tossig...   Nu ska jag försöka att inte bry mig mer om det.

Svar på tråden September brudar 2013 Här följs vi åt i planeringen!