• LILLSYRRAN

September brudar 2013 Här följs vi åt i planeringen!

Checkade runt lite men hittade ingen tråd för oss som gifter oss september 2013.

Då startar vi en här som vi kan följas åt med våra bröllopsplaneringar.

Här kan ni lätta era hjärtan och äventyret kan börja.

• Svar på tråden September brudar 2013 Här följs vi åt i planeringen!
  • paisley

Stort grattis till er som är nygifta!!! Vad härligt att höra att ni också blev nöjda med er dag, att allt till och med blev bättre än förväntat!!!

• paisley

Pimpim83: så fin du var! Jättevacker klänning och det riktigt strålade om dig!!

• stormhelen

Nu är man fru! =D

Vilken perfekt dag vi fick igår. Allt var helt perfekt och det blev mycket bättre än vad vi vågat hoppas på.

Som många innan mig har beskrivit sina bröllopsdagar kan jag bara säga det samma, det var magiskt!

Fantasitisk dag fylld med kärlek och värme.

Här bjuder jag på ett par bilder från vår dag.

När vi får fotografens bilder kommer jag givetvis att visa lite fler bilder. ^_^ 

• emelieparstam

Nu är vi inne på min sista vecka innan jag står där på lördag!  Fler som står brud på lördag mer än jag?

Tyvärr har en förkylning brutit sig ut på mig men de blir bröllop ändå.. Jag jobbar mån-tis och sen är jag ledig.. är jag inte bättre på ons så kommer jag sova heeeela dagen ;)

Ni som har gift er har ni något tips inför den stora dagen?

• PimPim83
    emelieparstam skrev 2013-09-16 09:20:06 följande:
    Ni som har gift er har ni något tips inför den stora dagen?
    Mina tips:

- NJUT! Alla säger att dagen går fort, och det stämmer verkligen!!!
    - Titta på din blivande och inte på vigselförrättaren när ni säger ja.
    - Glöm inte att dricka mycket vatten! Jag glömde bort det i nervositeten innan vigseln så huvudvärken kom som ett brev på posten när spänningarna släppte.
    - Le mycket (svårt att låta bli)
    - Testa innan om du kan gå på toaletten i din klänning själv, speciellt om du har en "puffig" klänning! Se annars till att du har en tärna/kompis/släkting som hjälper dig.
  • emelieparstam
    PimPim83 skrev 2013-09-16 09:33:10 följande:
    Mina tips:

- NJUT! Alla säger att dagen går fort, och det stämmer verkligen!!!
    - Titta på din blivande och inte på vigselförrättaren när ni säger ja.
    - Glöm inte att dricka mycket vatten! Jag glömde bort det i nervositeten innan vigseln så huvudvärken kom som ett brev på posten när spänningarna släppte.
    - Le mycket (svårt att låta bli)
    - Testa innan om du kan gå på toaletten i din klänning själv, speciellt om du har en "puffig" klänning! Se annars till att du har en tärna/kompis/släkting som hjälper dig.
    tack för tipsen!

Klänningen kan jag inte gå på toaletten själv.. visade min klänning för mina tärnor i lördags och de behövs två till hjälp en på var sida och håller upp ;) så tar nog lite tid.. hehe

Yes ska dricka mycket vatten och tänkte även ta en resorb. 
  • inafina

Li Litet smakprov från våran stora dag! Kan varmt rekomendera vår fotograf Christell Eberstein som bara är i början på sin karriär. Hon gjorde ett fantastiskt jobb!

Kika gärna in på hennes sida: www.snowflakephoto.se
Svar på tråden September brudar 2013 Här följs vi åt i planeringen!