• LILLSYRRAN

September brudar 2013 Här följs vi åt i planeringen!

Checkade runt lite men hittade ingen tråd för oss som gifter oss september 2013.

Då startar vi en här som vi kan följas åt med våra bröllopsplaneringar.

Här kan ni lätta era hjärtan och äventyret kan börja.

• Svar på tråden September brudar 2013 Här följs vi åt i planeringen!
  • stormhelen
    PimPim83 skrev 2013-09-17 08:24:55 följande:
    Måste bara visa en bild till! Hihi. Denna har en av gästerna tagit, men jag har fått se smakprov på bilder från båda fotograferna (hade en med hos frissan och en annan resten av dagen) och bilderna verkar bli fantastiska! Får dem om ca en vecka och visar självklart upp här då!

Jätte fin bild!

Jag ser att ni också valde att ha såpbubblor. Det blir så otroligt snygga bilder med bubblor som flyger runt i luften.  Det förstärker den där magsika känslan som man känner.

Ååå vad härligt att du kommer lägga upp fler bilder. =D Det ser vi fram mot att få se. =D

Även vi har fått smakprov från vår fotograf. Vi försöker bestämma oss för vilken bild som vi ska ha till tackkort.

Det är inte lätt att välja, och vi tycker så klart olika. Haha. ^_^

emelieparstam skrev 2013-09-17 07:20:01 följande:
    Alla var såååå fina i lördags när ni gifte er!!

Tack för alla tips jag fått in!

Jag ska NJUTA och dricka mycket vatten!! Just nu dricker jag mycket vatten redan då jag är såååå förkyld =(

Men de kommer nog bli bra... vädret visar just nu 16 grader och sol på lördag, men de ändrars hela tiden som de gjorde förra veckan med...
    Vi får hålla tummarna för att du hinner bli frisk och att prognosen för er håller. Knapra mycket C-vitaminer.

Du har fått många bra tips redan och jag kan bara instämma. Det absolut viktigaste är att bara njuta av dagen, för den är över snabbare än ni tror. Släpp allt och "åk bara med."

Glömt inte att säga JA till varandra. ;) (och titta på varandra när ni säger det).

• PimPim83
    stormhelen skrev 2013-09-17 08:57:20 följande:

Jätte fin bild!

Jag ser att ni också valde att ha såpbubblor. Det blir så otroligt snygga bilder med bubblor som flyger runt i luften.  Det förstärker den där magsika känslan som man känner.

Ååå vad härligt att du kommer lägga upp fler bilder. =D Det ser vi fram mot att få se. =D

Nja. Vi valde faktiskt inte såpbubblor. Det var gästerna som hade med sig det. Vi hade inte ens tänkt gå ut på trappen egentligen eftersom vi hade vigsel och "fest" i samma lokal. Men de sa att de ville ta kort på oss där och sedan började de blåsa bubblor. Men du har rätt i att det blir väldigt fina bilder med bubblorna som flyger runt, så det gjorde absolut ingenting. Glad
  • stormhelen
    PimPim83 skrev 2013-09-17 09:10:52 följande:
    Nja. Vi valde faktiskt inte såpbubblor. Det var gästerna som hade med sig det. Vi hade inte ens tänkt gå ut på trappen egentligen eftersom vi hade vigsel och "fest" i samma lokal. Men de sa att de ville ta kort på oss där och sedan började de blåsa bubblor. Men du har rätt i att det blir väldigt fina bilder med bubblorna som flyger runt, så det gjorde absolut ingenting. Glad

jaha, okej, men då löste era gäster det då och de fick sina bilder som de ville ha. =) ;)

Jätte fin bild blev det iaf!

• Erica666

Fredagen den 13:e var en magisk dag! Nu är jag äntligen gift! Helt underbart! Är så lycklig♥

• stormhelen
    Erica666 skrev 2013-09-17 21:28:28 följande:
    Fredagen den 13:e var en magisk dag! Nu är jag äntligen gift! Helt underbart! Är så lycklig♥

Härligt att höra att ni haft en kanon dag. =D

Och GRATTIS!!!

• FrökenMäkelä

Erica666 skrev 2013-09-17 21:28:28 följande:Fredagen den 13:e var en magisk dag! Nu är jag äntligen gift! Helt underbart! Är så lycklig♥Härligt! Grattis :)

• emelieparstam
    Erica666 skrev 2013-09-17 21:28:28 följande:
    Grattis!
  • emelieparstam

Det är 3 dagar kvar tills vi gifter oss idag... jag har kört runder i halva stan och fixat de sista =)

min blivande jobbar idag och imorgon med. sen är han ledig.

Imorgon ska jag först få fina naglar, sen blir de fransar och vaxning av bryn och färg =)

Nu ska jag bara packa allt som ska med till salongen och väska som ska till hotellet =) Sen är allt det jag ska göra klart!

Har inte riktigit fattat att de är dax om 3 dagar, Att jag ska stå där framme i kyrkan och bli fru.

• PimPim83
    emelieparstam skrev 2013-09-18 15:11:20 följande:
    Har inte riktigit fattat att de är dax om 3 dagar, Att jag ska stå där framme i kyrkan och bli fru.
    Haha! Förstår känslan. Vi har varit gifta i 5 dagar nu och jag har fortfarande inte fattat det. Flört
Svar på tråden September brudar 2013 Här följs vi åt i planeringen!