PimPim83 skrev 2013-09-17 08:24:55 följande:
Måste bara visa en bild till! Hihi. Denna har en av gästerna tagit, men jag har fått se smakprov på bilder från båda fotograferna (hade en med hos frissan och en annan resten av dagen) och bilderna verkar bli fantastiska! Får dem om ca en vecka och visar självklart upp här då!
Jätte fin bild!
Jag ser att ni också valde att ha såpbubblor. Det blir så otroligt snygga bilder med bubblor som flyger runt i luften. Det förstärker den där magsika känslan som man känner.
Ååå vad härligt att du kommer lägga upp fler bilder. =D Det ser vi fram mot att få se. =D
Även vi har fått smakprov från vår fotograf. Vi försöker bestämma oss för vilken bild som vi ska ha till tackkort.
Det är inte lätt att välja, och vi tycker så klart olika. Haha. ^_^
emelieparstam skrev 2013-09-17 07:20:01 följande:
Alla var såååå fina i lördags när ni gifte er!!
Tack för alla tips jag fått in!
Jag ska NJUTA och dricka mycket vatten!! Just nu dricker jag mycket vatten redan då jag är såååå förkyld =(
Men de kommer nog bli bra... vädret visar just nu 16 grader och sol på lördag, men de ändrars hela tiden som de gjorde förra veckan med...
Vi får hålla tummarna för att du hinner bli frisk och att prognosen för er håller. Knapra mycket C-vitaminer.
Du har fått många bra tips redan och jag kan bara instämma. Det absolut viktigaste är att bara njuta av dagen, för den är över snabbare än ni tror. Släpp allt och "åk bara med."
Glömt inte att säga JA till varandra. ;) (och titta på varandra när ni säger det).