• LILLSYRRAN

September brudar 2013 Här följs vi åt i planeringen!

Checkade runt lite men hittade ingen tråd för oss som gifter oss september 2013.

Då startar vi en här som vi kan följas åt med våra bröllopsplaneringar.

Här kan ni lätta era hjärtan och äventyret kan börja.

• Svar på tråden September brudar 2013 Här följs vi åt i planeringen!
  • Elinjz

Jag bor lite längre upp så i september börjar det skifta och är rätt rått på kvällarna.
    Kyrkan var inte ledig den 3/8 men den 24/8 så om lokalen är ledig då blir den det 24/8.

• SofiaMagdalena

Här är vad jag pillat med senaste tiden. Inbjudningskort i A5 storlek med fram och baksida. tryckta på 300g papper. sen har jag gjort klart min slöja som ni ser på nedersta bilden. Materialet gick på ca 150:- 
  • stormhelen
    SofiaMagdalena skrev 2013-06-04 14:51:49 följande:

Här är vad jag pillat med senaste tiden. Inbjudningskort i A5 storlek med fram och baksida. tryckta på 300g papper. sen har jag gjort klart min slöja som ni ser på nedersta bilden. Materialet gick på ca 150:- 

JÄTTE fina inbjudningskort! De blev ju super bra. Riktigt roligt att framsidan har vita plankor i bakgrunden. Det passar liksom till ert tema. ^_^

Hur många kort är det som ni tryckte upp? Vad kostade det? OCH vad hette tryckeriet?

• SofiaMagdalena
    stormhelen skrev 2013-06-04 17:45:13 följande:

JÄTTE fina inbjudningskort! De blev ju super bra. Riktigt roligt att framsidan har vita plankor i bakgrunden. Det passar liksom till ert tema. ^_^

Hur många kort är det som ni tryckte upp? Vad kostade det? OCH vad hette tryckeriet?

Tackar! Det blev 50 st men vi fick 54 av någon anledning :P
    "Just nu" tryckeri på södermalm (finns på flera orter). 813:- inkl moms. Då är startavgiften på 290 och resten tryckkostnad. Mycket bra kontakt både på mail och personligen.
  • emelieparstam

Nu har vi haft prästen hemma hos oss =) kändes så bra.. vi övade löftena och så.. fy vad nervös jag blev när jag skulle säga det.. undrar hur de blir i kyrkan.. haha

Imorgon ska vi provsmaka tårta =)

• stormhelen
    emelieparstam skrev 2013-06-04 21:33:25 följande:
    Nu har vi haft prästen hemma hos oss =) kändes så bra.. vi övade löftena och så.. fy vad nervös jag blev när jag skulle säga det.. undrar hur de blir i kyrkan.. haha

Imorgon ska vi provsmaka tårta =)

Mmmm, hoppas att tårtorna smakar bra. =D

Vi har vår provsmakning 29:e juni, så vi får vänta ett tag till. =P

Men den som väntar på något gott väntar ALLTID för länge. Mohahaha Drömmer

• Eriksson2013

Ska ta och åka in till bageriet som ska göra våran bröllopstårta nu framöver och se så vi kan få provsmaka lite.... Nu på fredag är det exakt 3 månader kvar tills vår stora dag och de börjar gå fort nu....

Vi ska iväg nu till helgen och köpa sprit och annan dricka till bröllopet... Min vigselring har kommit och den är otroligt fin.. Är så nöjd...

Allt fler detaljer och saker är nu fixade och känner mig ganska lugn...

Hur känner ni andra er?

• stormhelen

Glad nationaldag till er allihoppa. Hoppas att ni firar vårt fantastiska land idag riktigt ordentligt.

Jag ska fira dagen genom att plugga till en tenta, så det blir inte så mycket firande idag, det får bli imorgon istället. Förvånad

Idag har vi också 100 dagar kvar. Oj oj oj, imorgon blir det två siffrigt. Känns som att det verkligen börjar närma sig då på allvar. Känner lite härligt pirr och lite stress inför den korta tid som är kvar. =P

• SofiaMagdalena
    stormhelen skrev 2013-06-06 10:01:28 följande:

Glad nationaldag till er allihoppa. Hoppas att ni firar vårt fantastiska land idag riktigt ordentligt.

Jag ska fira dagen genom att plugga till en tenta, så det blir inte så mycket firande idag, det får bli imorgon istället. Förvånad

Välkommen i klubben! Jag har en superviktig tenta på lördag så här blir det inget flaggviftande :(

Imorgon är det 3 månader kvar! Känns som det blir allt mer stressigt :P Man kommer hela tiden på nya saker som skall fixas.  
Svar på tråden September brudar 2013 Här följs vi åt i planeringen!