• JennyO

1 september 2012, någon mer?

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-05-28 13:47
    Det närmar sig med stormsteg och jag känner mig ganska lugn med att planeringen är i det närmaste klar.

Missar jag något?

Hur långt har ni andra kommit?

• Svar på tråden 1 september 2012, någon mer?
  • Nephele
    MrsH skrev 2012-06-04 19:36:25 följande:
    Skickat in hindersprövning idag och kan inte fatta att de är mindre än 3 månader kvar!!! Galet :)
    Samma här! Hade tänkt skicka igår men fick iväg det idag istället... :)
    Känns konstigt att detta äntligen är på gång efter så många år!
  • MrsH
    Eireann skrev 2012-06-04 21:33:15 följande:
    Samma här! Hade tänkt skicka igår men fick iväg det idag istället... :)
    Känns konstigt att detta äntligen är på gång efter så många år!
    Eller hur!!! Vi ska sätta oss och knåpa ihop festprogrammen på ons med så är de klart :)
  • Amor in aeternum

Vi skickade också in hindersprövningen idag samt efternamns anmälan. Pirrigt! Fast det som stör mig just nu är att jag inte kan skriva mitt framtida efternamn snyggt, det går bara inte. o ser ut som a och q ser ut som g! *gaaah*

Hittills har 16 gäster av 40 tackat ja och två stycken har tackat nej. Osa går ut 15:e juni så de borde trilla in snart, men folk väntar väl till allra sista sekunden.

• MrsH
    Amor in aeternum skrev 2012-06-04 23:13:25 följande:
    Vi skickade också in hindersprövningen idag samt efternamns anmälan. Pirrigt! Fast det som stör mig just nu är att jag inte kan skriva mitt framtida efternamn snyggt, det går bara inte. o ser ut som a och q ser ut som g! *gaaah*

Hittills har 16 gäster av 40 tackat ja och två stycken har tackat nej. Osa går ut 15:e juni så de borde trilla in snart, men folk väntar väl till allra sista sekunden.
    Haha jag har övat jag med men sen kom vi på att vi behåller mitt så han får byta, så nu blev mitt lilla problem löst:)
  • Nephele
    Retrobohem skrev 2012-06-07 18:30:19 följande:
    Idag fick jag hem min klänning!!! Den mest fantastiska skapelse någonsin, jag är så nöjd! Nu ligger den gömd i en kartong i garderoben. Fast jag ville aldrig ta mig av den, som jag har väntat på den här dagen :)
    Ååh, bild?

Fick svar idag att de inte kunde göra min ring :S, så nu måste jag få tag på Nordstan iaf om jag inte hittar någon annan med rätt utrustning. Var även in och bytte till rätt färg på papprerna jag köpte till inbjudningskorten, såklart hade jag bytt till en ännu mer fel färg vid första bytet! Men nu ska det vara rätt. Imorgon ska arken skäras till på jobbet, sen får vi väl sitta och försöka snickra ihop de under helgen så de kan skickas i början på veckan. Frimärkena har jag fått hem också.
  • Cosy

så här ser mina tvålar ut

We did it on DreamHack. Geeky love
  • JennyO
    Cosy skrev 2012-06-07 20:11:17 följande:
    så här ser mina tvålar ut

Häftiga tvålar!! Hur gör man?
  • JennyO

Hindersprövning, efternamnsanmälan samt efternamnsbyte för min dotter är inskickat och igår kom äntligen min klänning. Den sitter kanon men har toklångt släp, måste fundera på hur jag ska göra med det.

• Cosy
    JennyO skrev 2012-06-08 11:31:10 följande:
    Häftiga tvålar!! Hur gör man?
    det är en vanlig två i sen är det ett nålbundit fodral runt, det blir en peelande effekt när man använder tvålen och skubbar den mot huden samtidigt som den kommer att tovas ihop och bli mindre. Försäkerhetens skull mot alla olika typer av hud typer så är det en vanlig barn ttvål i.
Svar på tråden 1 september 2012, någon mer?