1 september 2012, någon mer?
TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-05-28 13:47
Det närmar sig med stormsteg och jag känner mig ganska lugn med att planeringen är i det närmaste klar.
Missar jag något?
Hur långt har ni andra kommit?
TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-05-28 13:47
Det närmar sig med stormsteg och jag känner mig ganska lugn med att planeringen är i det närmaste klar.
Missar jag något?
Hur långt har ni andra kommit?
Vi skickade också in hindersprövningen idag samt efternamns anmälan. Pirrigt! Fast det som stör mig just nu är att jag inte kan skriva mitt framtida efternamn snyggt, det går bara inte. o ser ut som a och q ser ut som g! *gaaah*
Hittills har 16 gäster av 40 tackat ja och två stycken har tackat nej. Osa går ut 15:e juni så de borde trilla in snart, men folk väntar väl till allra sista sekunden.
Idag fick jag hem min klänning!!! Den mest fantastiska skapelse någonsin, jag är så nöjd! Nu ligger den gömd i en kartong i garderoben. Fast jag ville aldrig ta mig av den, som jag har väntat på den här dagen :)
så här ser mina tvålar ut
Hindersprövning, efternamnsanmälan samt efternamnsbyte för min dotter är inskickat och igår kom äntligen min klänning. Den sitter kanon men har toklångt släp, måste fundera på hur jag ska göra med det.