1 september 2012, någon mer?
TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-05-28 13:47
Det närmar sig med stormsteg och jag känner mig ganska lugn med att planeringen är i det närmaste klar.
Missar jag något?
Hur långt har ni andra kommit?
TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-05-28 13:47
Det närmar sig med stormsteg och jag känner mig ganska lugn med att planeringen är i det närmaste klar.
Missar jag något?
Hur långt har ni andra kommit?
Vi gifter oss också den 1 september Snart bara 3 månader kvar, inte klokt vad tiden går fort. Känns som att vi kommit ganska långt i planeringen, men det är en hel del småsaker som ska fixas. Vi ska flytta från vårt lilla hus till ett större på landet om en månad, så det är mycket just nu, men det är med andra ord mycket att se fram emot också
Vi gifter oss också 1 September, roligt att vi är fler ^^
Hindersprövningen ja, den måste vi skicka denna veckan tror jag.
Thessan Stockholm
MrsH Göteborg
Cosy Skövde
JennyO Helsingborg (Ängelholm)
Eragylf Stockholm
Amor in aeternum, Göteborg.
Skicka den förra veckan jag hoppas den kommer i veckan eller nästa någon som vet hur lång tid den tar
Vi gifter oss i Skåne!
Skickade in hindersprövningen förra veckan!!
Har inte skickat in hindersprövningen än, i kontakten med kyrkan fick vi besked att vänta med detta till i juni.
Måste få min dotters biologiska pappa att skriva på papper om efternamnsändring med...
Har äntligen kommit i kontakt med restaurangen vi ska vara på, idag. Mina frågor har "bollats" runt lite, men nu har jag äntligen fått lite svar! Känns otroligt skönt... Vi skulle från början ha haft en tidig vigsel och sen brunch, men nu blir det 2-rätters lunch istället. Det blev dyrare än vad vi trodde att det skulle bli, men dom sköter allt med dekoration, brudskål, tårta, kaffe.. osv. Så det känns bra ändå!
Skönt när man kommit så långt iaf! Tror att över lag har bröllop och allt därikring en förmåga att bli lite dyrare än man tänkt sig, även om man tänker på att försöka hålla kostnaderna inom den ram man satt upp.
Vi har eftermiddagsvigsel och håller därefter middag med buffé på kvällen. Allt kring middagen är bokad genom vår festlokal, bara allt alkoholhaltigt som vi måste fixa själva.
Idag beställdes stolsöverdrag till festen!