1 september 2012, någon mer?
TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-05-28 13:47
Det närmar sig med stormsteg och jag känner mig ganska lugn med att planeringen är i det närmaste klar.
Missar jag något?
Hur långt har ni andra kommit?
TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-05-28 13:47
Det närmar sig med stormsteg och jag känner mig ganska lugn med att planeringen är i det närmaste klar.
Missar jag något?
Hur långt har ni andra kommit?
Det är ju kul att kunna överraska lite också, med små detaljer!
Vilken stad bor ni i? Vi bor i Stockholm, och jag tycker det nästan finns för många hotell. Svårt att veta vad som är bra, och inte.. Vi körde på ett Scandic, ingen svit eller lyx. Utan bara ett vanligt rum :)
Aha, då fattar jag ;) Mycket av det får vi klart genom vår lokalbokning =) kommer klart fixa lite menykort, festhäften m m själva för att det ska bli personligt och som vi vill ha det. Husfrun där vi är bokade har fått lite info om vårt färgtema och hur vi tänker i övrigt.
I övrigt börjar vi känna oss ganska redo, lite småfix kvar dock.
Jättefint kort! Är det ert färgtema eller? Vi har lila och orange, kändes rätt inför hösten =)
Tror jag har dålig fantasi, vad är det för pyssel du spånar om??
Festhäfte håller jag på och spånar lite på, men kommer förmodligen att lämna över till min syster som kommer agera toastmadame =)
Annars är jag inte så pysslig som jag skulle vilja vara =(
Bord och stolar fixat :D, får låna gratis (dock depositionsavgift) från hyresgästföreningens kvarterslokal :). Skulle höras lite längre fram, så får väl se till då att vi får komma och kolla på borden/stolarna hur de ser ut och ta lite mått så vi kan planera dukningen. Känns som att saker o ting trots allt löser sig :)
Måste dock fortfarande lösa tältfrågan, hitta grill/ar att låna, och hitta brun kostym till sambon. Det är väl dessa saker som känns som störst frågetecken, resten tror jag löser sig utan några större problem varefter.
När skickar ni in Hindersprövningen tjejer??
Thessan Stockholm
MrsH Göteborg
Cosy Skövde
JennyO Helsingborg (Ängelholm)
Eragylf Stockholm
Lista över brudarna i tråden;
Thessan - Stockholm
MrsH - Göteborg
Cosy - Skövde
JennyO - Helsingborg (Ängelholm)
Eragylf - Stockholm
Eireann - Hudiksvall
Har inte skickat in hindersprövningen än, men tänkte väl göra det snart, denna vecka kanske.