1 september 2012, någon mer?
TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-05-28 13:47
Det närmar sig med stormsteg och jag känner mig ganska lugn med att planeringen är i det närmaste klar.
Missar jag något?
Hur långt har ni andra kommit?
TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-05-28 13:47
Det närmar sig med stormsteg och jag känner mig ganska lugn med att planeringen är i det närmaste klar.
Missar jag något?
Hur långt har ni andra kommit?
Är de nån med samma "problem" som mig??
Jag är färdig planerad med allt så nu sitter man mest och bara tittar på i tidningar och här på BT.
Så nu känns de som man börjar om igen, tittar på nya smycken, skor och har köpt en jättefin Lilly klänning men hitta en Maggie Sottero igår och vill helt plötsligt byta!!!
De kanske är bäst att bara sluta titta runt och invänta stora dagen:)
Nä jag får vara nöjd:)
Igår fick vi tillbaka hindersprövningen och vigselintyget ännu en bock på planeringslistan!
I övrigt börjar det mesta falla på plats, kvar har vi ringarna och resan till Tyskland som är stora grejer, resten är mest småfix =)
Vi har bara pyssel kvar ^^ det mesta roligt förutom servetter kan någon säga till mig att det var en mycket dålig ide att sy alla själv... det är så nedrans rtråkigt
Har hittat guldsmed som kan göra våra ringar, wohoo! Klarar alldeles PRECIS budget som det verkar, förutsatt att jag halverar antalet stenar. Men priset är just nu räknat på vitguld, hon skulle kolla upp vad det skulle kosta med palladium också.
Idag borde de flesta ha fått inbjudningarna :), en hittills som tackat ja. Har en inbjudan kvar att skicka imorgon, då vi klantade till kuverten så fick köpa nytt idag :S, men förhoppningsvis når det fram innan midsommar iaf.
Bara lite detaljer kvar inför beställningen av ringar, som vi hoppas göra på måndag. Blir inte alls så som jag tänkte från början, men tror det blir riktigt bra! På torsdag ska jag handla tyg till klänningen, som förhoppningsvis ska börja ta form under midsommarhelgen.
Idag fick vi tillbaka hindersprövningen och om 1 månad ska jag vi hämta min ring!! Längtar!
Ska på möte med vår vigselförättare idag! Pirrigt och lite nervöst.... Varför vet jag inte riktigt! Men det blir så verkligt. Än så länge känns allt lite som en dröm. Hoppas vi kommer bra överens och att allt stämmer med våra förväntningar.
Jag har även fått reda på att jag är gravid! Väldigt tidigt fortfarande, men efterlängtat. Har en son sen tidigare som är 1½. Är glad att vi planerade bröllopet som vi gjorde (lunch-bröllop) så kan vi ha fest senare kanske. Det är mycket kul som händer just nu!
Har fått klart med en vän till min mamma att hon ska viga oss. Känns häftigt att en man känner håller vigseln. Träffade också floristen i helgen och gick igenom blommor och bukett. Tror det kommer bli skitbra. Hon e kanon floristen. Inget e omöjligt och hon verkar helt med på noterna och förstå hur jag vill ha det. Har också fått den bästa överraskningen. Min fina kusin bosatt i London och gravid (beräknad 5 sept) flyttar hastigt och lustigt hem i augusti vilket innebär att hon kan delta i vigsel och fest (under förutsättning att barnet inte tittar fram i förtid) . Det ännu kalas. Det som är mindre skoj är att min vän som skulle göra mitt hår blivit knäpp och bangat ur så nu vette tusan hur jag ska göra med det. Å jag som vill prova frisyr snarast så att jag vet om den jag tänkt passar eller ej.