1 september 2012, någon mer?
TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-05-28 13:47
Det närmar sig med stormsteg och jag känner mig ganska lugn med att planeringen är i det närmaste klar.
Missar jag något?
Hur långt har ni andra kommit?
TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-05-28 13:47
Det närmar sig med stormsteg och jag känner mig ganska lugn med att planeringen är i det närmaste klar.
Missar jag något?
Hur långt har ni andra kommit?
Idag har vi varit i grannstaden för att shoppa och hälsa på familjen.
Min syster köpte skor och ett diadem till vår dotter som hon ska ha på bröllopet. Dessutom hittade vi strumpbyxor så nu är det bara en kofta eller något liknande kvar att köpa till henne.
Sonen fick sig en ny skjorta med väst, fluga och byxor. Tyvärr hittade vi inga skor. Ska föröka hitta svarta tygskor eller något åt de hållet.
Själv köpte jag primer (lägger sminket själv) och parfym. Så nu behöver jag bara inhandla stay-ups och något att ha om armarna. Några tips på en bra sida där man kan beställa en kofta/bolero?
Karl sprang runt och letade skjorta men han hittade inget han ville ha. Han ska försöka hitta något här i stan imorgon.
Oj, skor till sonen har jag helt förträngt =( Snacka om att hjärnan inte funkar som den ska, allt för mycket som snurrar runt där inne nu, kan inte fatta att det är så lite tid kvar nu!
Sitter och spånar lite om hur festhäftet ska se ut, har ni andra gjort era festhäften redan? Använde ni er av de färdiga mallarna som finns att hitta på nätet eller ni gjorde på eget sätt?
Oj, skor till sonen har jag helt förträngt =( Snacka om att hjärnan inte funkar som den ska, allt för mycket som snurrar runt där inne nu, kan inte fatta att det är så lite tid kvar nu!
Sitter och spånar lite om hur festhäftet ska se ut, har ni andra gjort era festhäften redan? Använde ni er av de färdiga mallarna som finns att hitta på nätet eller ni gjorde på eget sätt?
Tjejer, vad ska ni ha över klänning (bolero eller liknande) om de blir "kallt"??
Min klänning har kort ärm så jag har inte tänkt på det....kanske borde ha nån typ av shal?