1 september 2012, någon mer?
TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-05-28 13:47
Det närmar sig med stormsteg och jag känner mig ganska lugn med att planeringen är i det närmaste klar.
Missar jag något?
Hur långt har ni andra kommit?
TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-05-28 13:47
Det närmar sig med stormsteg och jag känner mig ganska lugn med att planeringen är i det närmaste klar.
Missar jag något?
Hur långt har ni andra kommit?
2 dagar kvar =) Och som det ser ut nu så är det fint väder (om än lite kyligt) på lördag. Men hellre sol och lite kyligare än moln och varmare, och framför allt inget regn!
Igår hämtade jag hem min klänning, den är sååå fin. Sen var vi till kyrkan med hela följet och testade att gå. En liten näbb hoppar nog av och sitter med sin mamma, men de två tjejerna var överlyckliga över att äntligen få prova och få med sig sina klänningar hem. De ville t.o.m. gå in tillsammans först, vilket jag trott de inte skulle våga. Men vi får väl se, i back-up får de hålla två av tärnorna i händerna.
Det mesta pysslet är klart, bara typ bordsplaceringskorten kvar och vika alla servetter. Vi hade även förberedelsemiddag igår med tärnor, bestman och toastmastrar, och alla verkade ha koll på läget =)
Vi fick dock lite panik i förrgår då cateringkillen ringde och sa att han inte fått sin leverans kött till varmrätten och att han inte kommer få någon heller. Hela vår meny kretsar kring våra resor vi gjort, så det förstörde hela grejen. Min m2b blev riktigt arg och ringde upp, så efter typ 1000 telefonsamtal under kvällen och gårdagen så har de nu kommit på en helt ny rätt till varmrätten. Den blir egentligen nu mycket mycket bättre och godare, och även om vi betalar lite mer per person så fick vi 100 kr billigare per person också, så vi känner oss riktigt nöjda. Cateringkillen frågade min m2b om han var kock eftersom han var så duktig när det gäller att få ihop smaker och så =)
Jag hinner inte skriva så mycket då vi ska upp i ottan imorgon, men hippan var urmysig dock blev en tjej matförgiftad.. berättar om det efter bröllopet. Nu är allt ordnat, alla musiker kommer att vara på plats och imorgon hämtar vi nycklarna till lokalen så vi kommer att laga mat, stryka dukar och pynta hela dagen imorgon.
Och sen är vi där tjejer. På lördag smäller det och jag kan inte fatta att det händer. Som jag har längtat!
Vi hörs efter helgen. Lycka till alla blivande brudar "This is Amor in aeternum signing off".
I morgon är det kärlek, ännu mer än det normalt är <3, gissar att man är ganska pirrig i morgon vid den här tiden =)
Hoppas att vi alla kan återkoppla när vi landat i att vi inte längre är "fröknar" ;)
Önskar er alla en helt fantastisk bröllopsdag!!
Kram till er!! <3
Då var vi gifta tjejer!! Jag hade en helt fantastisk dag med strålande sol:) Lägger ut en bild:)
kram på er FRUAR
Vi fick fantastiskt väder och hela dagen var helt underbar! Det pirrade och händerna skakade när vi hörde kyrkklockorna, men när dörrarna öppnades gick allt som på räls. Och nu är vi gifta.
Festen var helt underbar och allt var mer än vad vi kunde önskat oss.
Vi hade tyvärr regn, men det blev bra ändå :D Vi hade en underbar dag! Nu väntar vi på bilder har bara lite mobilbilder att visa :D
Vilken dag det blev!!
Underbart väder, underbara gäster och min underbara man. Älskar att vara gift <3
grrrr...var tog bilden vägen....verkar inte fungera =(
Trots ösregn, fågelbajs på klänningen och det faktum att jag fastnade med klacken mellan två brädor precis när vi ska gå fram och viga oss - så blev det en fantastisk dag! Jag är fortfarande helt mållös.