1 september 2012, någon mer?
TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-05-28 13:47
Det närmar sig med stormsteg och jag känner mig ganska lugn med att planeringen är i det närmaste klar.
Missar jag något?
Hur långt har ni andra kommit?
TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-05-28 13:47
Det närmar sig med stormsteg och jag känner mig ganska lugn med att planeringen är i det närmaste klar.
Missar jag något?
Hur långt har ni andra kommit?
Nu ær det inte lång tid kvar hørrni! Hærligt och førfærligt på en och samma gång. Jag blev hippad førra lørdagen, vilket jag visste eftersom jag var tcungen att resa hem før det. Men vilken dag! Picnic, utklædnad, kroki, sminkøs, burleskdans, armbandspysslande, massa gulliga frågor som æven min m2b hade svarat på. Poolbad halva dagen och antten, 25 grader och sol, allt fixat ut i fingerspetsdetaljer, kunde inte vara mer nøjd!!!!
Tyværr har vår hund blivit sjuk vilket binder mig hemma några dagar, stressigt!
Låter som att du hade en härlig hippa du med! Hoppas att hunden snart mår bättre!
Jag träffade en helt underbar sömmerska igår, hon fixade till min klänning på mindre än en timme och nu riskerar jag inte längre att svimma för att jag inte kan andas!!
Besöker festlokalen i kväll för en ny titt och träff med de nya paret som ska arrangera festen.
På söndag är det dags för provsminkning.
Fatta att vi snart är i mål <3
10 dagar kvar är det bara jag som börjar bli lite nervös och stressad?
Här finns en till, det är fjärilar i magen oavbrutet nu :)
Idag kan man äntlige se vad det blir för väder på svt.se Som det ser ut nu så blir det molning och regn.... oj vad jag önskade att det inte regnar under vissa tidpunkter... typ fotografering och andra saker
HIttar inte på svt.se men på smhi så ser det ganska lovande ut för oss iaf, 21 grader och inget regn...men hinner säkert ändras flera gånger de närmaste dagarna.
Lite regn i frisyren brukar ju dock betyda tur... ;)
Ja men jag vill inte att det vräcker ner
Smhi såg klart mycket bättre ut 18grader inget regn
Jag röstar också på SMHI, inget regn puh...