1 september 2012, någon mer?
TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-05-28 13:47
Det närmar sig med stormsteg och jag känner mig ganska lugn med att planeringen är i det närmaste klar.
Missar jag något?
Hur långt har ni andra kommit?
TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-05-28 13:47
Det närmar sig med stormsteg och jag känner mig ganska lugn med att planeringen är i det närmaste klar.
Missar jag något?
Hur långt har ni andra kommit?
Vädret börjar göra mig lite nervös också... Har sett alla möjliga varianter, mörka moln, växlande molnighet, regn, sol.. Vi får se var det slutar! Idag hade vi strålande väder i Stockholm, hade lust att skjuta fram det en vecka
Det står just nu på alla väderleksrapporter som jag har kollat (7-8) stycken att det kommer att regna på lördag.
Snälla.. molnigt och blåst kan jag ta, men snälla inte REGN!
Jag önskar bara att när vi har utomhus saker tat det inte vräker ner utan bara dugar, men nederbörden är beräknad till ungefär 1mm som max på en vädersite och 0-0,5 på de andra de flesta säsger växlande molninghet vilket är perfekt för kort
Festprogrammen är äntligen klara, nu ska vi bara hitta ett smart sätta att rita upp borden på tavlan som ska stå i entrén.
Kollade just väderprognosen, för en miljonte gången typ...de säger fortfarande halvklart och 17-18 grader för vårt område. Håller tummarna för att det håller i sig!
Hur ligger ni till med allt annars?
Fästhäfte är på g.. sydde klart boleron idag... nu är det bara inköp som vi inte kan göra för ens fredag av stora saker kvar.. sen är det små pyssel om jag har tråkigt
Ah! Jag har blivit dunderförkyld! Knappt sovit en blund i natt, högen med snorpapper är gigantisk och mitt huvud är på väg att explodera! Som tur är, så är det bara måndag än så länge - många dagar att hinna bli frisk på. Sonen blev förkyld i lördags, hoppas bara min blivande klarar sig. Så inte han blir förkyld på onsdag/torsdag... Så typiskt!
Provade klänning med underkläder och skor igår, och vita underkläder syns liiite igenom.. Funderar på att köpa hudfärgade, brukar funka bra under vita plagg. Och sedan byta om till "fin"-underkläderna när brudklänningen ska av Annars känns det som om allt är klart.